AkuDiaDanSesuatu

Friday, December 2

Minggu yg Cbok dan Adik Bestday..

Minggu lepas memang busy abis..rasanya start Selasa tu dah a bit busy.. tapi sempat lagih taip entry..tapi lepas jerk meeting ari Selasa tu..petang tu aku dah start sbok sesikit.. sebab ader hal yg kena buat report utk our brodcaster..huhu ni kes ada yg tido ler biler kitaorng anto report.. tup2 skang tanak bayo plaks kan.. so ahkak jugak ler kena tengok balik all the report n tapes for the football games.*Nak wat camno.. kuli*.. sampai aku terlepas ke rumah terbuka org nih.. huhu..sowilah yach.. tak berkesempatan ..

Lagi satoo aku busy sebab sebelum Boss aku bercoti2 Mesia nih..kenalah settle aper yg patut kan.. so sebab last week gaks ada signing ceremony ngan one of broadcaster gaks.. so aku pun kena gaks pegi menghadirkan diri..*sabo jeler*.. sebab aku selalunya dibelakang tabir jerk giteww..tup2.. Boss aku nak gaks suh aku menghadirkan diri plaks.. so setengah hari dah abis masa kat ctu..Kang lepas nih korang jugak yg best.. dapat gaks nengok Live or Delayed Live for all the football games..

Occay..harap2 this week takderler yg nak dikejo lagih.. sebab so far sumer dah settle tunggu tahun depan utk tayangan dan tunggu duit masuk..hehehehheheh..rutin keje aku pun kembali normal dah pass nih.. & kalau ada pung.. maybe by Feb kuts ada nak buat event plaks.. tu pun aku tak involve sangat.. tolong2 jerk..

Masa ari Khamis malam tu si Ratu Kuat Menyongket iteww ada sms sku.. kata Datin Seri Anne dari Singapore nak turun KL. Diorang nak buat small gathering for tagger's Joe kat Midv..*skerr beno tempat tuh* tapi aku mcm tak bleh jerk nak menghadirkan diri.. sebab dah janji ngan anak2 ribena dan paps nak pegi beli barang2 dapur + baju sekolah + alat tulis+ barang nak masak for Adiks Birthday dan.. bla..bla..bla.. so tersangat penuh Menu..itu belum campur appointment ngan Dentistla, nak amik gambo yg siap frame la, kemas umah lagih..huhu.. yelah time coti ler yg bleh buat sumer tu kan. Lagi satoo still tak dapat teket nak gi tengok citer Zhatura tuh.. asyik penuh jerk.. pepagi tepon for booking pun penuh.. thru internet booking pun penuh.. nampak gaya sampai ujung bulan jerler baru bleh kots..hehhehe

Nak buat critanya.. ari Sabtu tuh.. Onie datang from Kuantan sebab dier baru abis kursus katanya.. ermm as usual la.. so Hadi pun baru operation kan.. so diroang pun menyongket sekals ler ke sini.. Ari Sabtu tu pepagi dah kepasor, after that tu gi juper Dentist dah tu amik frame gambo, then balik masak2 sket.. sebab Opie kata dah masak kat umah dier so aku tinggal masak nasi, sayur.. dan teringin laks nak makan ketam masak lemak cili api.. so masak itu ajer.. diroang datang lam kul 12.30 gituh.. goss2 berbagai, gelak ketawa, makan2 yg hingga menjilat kuku.. dah tu rehat2.. baring2.. Ingatkan nak kuar kan petang tuh.. sampai ke sudah..dah kul 6.30pm baru aku kuar pegi carik barang dapur n beli baju sekolah Abg n Adik..huhu.. Lepas semayang.. diroang laks nak ke Ikea.. apa lagi.. pegi gaks juper kat Ikea..kat sana beli sesikit barang dah tu kuar2.. jerk tak pasan yg dah nak dekat 10pm..hehhehe baru terasa pewot lapo.. so yg paling dekat kat umah McD.. dan sebab dah bantai makan nasi banyak kan tengahari tuh.. so kitaorg beramai2 ler makam McD jerk.. *itupun tak makan abis*.. Balik tu sempat lagi nengok baki2 Piala Sumbangsih.. hehhehe Sabo occay.. Selangor..*gelak bargas*.. after that..basuh baju, dah tu tido..

Semalam plaks duk umah jerk.. bangun pun lewat..hehehhe ingatkan nak sarapan masak nasi berlauk.. tup2.. dah bangun lewat.. paps kata kita sarapan kat kedai Abe tu jerla..see ada gaks kelantanese kat sini..huhu.. after tu balik umah sebab paps nak keje semalam.. ada mende nak present on Monday kan.. so satu ari tuh aku takder pun mengemas beria bebeno.. buat ala kadar jerk sebab kesihatan kurang mengizinkan..Petang tu gi balik japs umah MIL amik Rambutan dan anto barang2 yg still ada lagih.. afther Maghrib baru balik laks gi amik kek utk birthday Adik for rinih *dah 6thn adik*.. pepagi tadi aku masak Mee Hon Singapore + goreng nuggets + kek untuk celebrate besday dier kat nursery..memang tetiap tahun dier celebrate kat nursery ngan kengkawang dier.. tahun nih gaks merupakan tahun terakhir diaroang kat sini.. Tahun depan dah pindah sumer ke SB nyer nursery.. so aku ingat nak masak sket for all their cikgu/cikgi yg selama nih jaga diorang.. tak kiralah.. cikgu sekolah atau nusery.. sebab bleh dikatakan sumer kenal kan..so sebagai ucapan terima kasih aku ler tu kiranya.

Itulah sexcitivity aku sepanjang minggu nih.. huh.. penuh giler beb.. harap2 next week nih.. setenang yg mungkin ler..hehehhe sebab.. yaayyyyyyyyyy Boss aku tadak... pegi Germany..huhu for WC Draw..
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

8 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com