AkuDiaDanSesuatu

Monday, August 15

Bulan2 Menyambut..

Selalunya..datang jerk bulan Ogos.. aku rasa best jerk.. sbab after Ogos..coming September.. dimana bulan2 aku akan menyambut.. Anniversay "First Jumpa", Besday..Paps yg seterusnya di bulan Oktober dan oh terlupa aku org nih pun besday dier bulan sepuloh gaks.., pass tuh.. Anniversary Kawen laks di bulan November lepas tu Besday Adik laks..dibulan December dan menjelang Januari 2006 Abang nyer Besday laks..

Selalu yang terasing.. aku sensorang jerla.. dalam bulan Mei..tahun nih gaks dlm sejarah aku sambut besday dalam bulan Mei ngan dua org lagi rakan blogger..korang pun kenal kot.. tapi minah sorang nih dah terlepas..which is lam bulan April kot.. so takderler aku rasa keseornag didalam menyambut besday aku kan...

Paps selalu kata aku membazir kalau hanto bunga ker.. adiah ker kat dier.. aku laks rasa suker biler org yg aku sayang rasa dihargai..dengan sedikit ingatan dari aku...*itu jerla yg mampu kasi pun*..entahlah.. sbab paps bukan yg jenis romantik kot..hehehehhehehehe *muahs..muahs..*

So taun nih nak kasi aper laks erks.. any idea u ols.. jgn ler suruh kasi "spender" dah.. ekekekekkekke sbab iteww tak yah tunggu anniversay or besday dah dibelikan yach......
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com
 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com