AkuDiaDanSesuatu

Wednesday, August 3

Hari-hari Anda Tanpa AF

Tak sampai seminggu jer lagi.. AF3 dah nak melabuhkan tirai untuk 2005 nih.. tahun nih aku rasa penangan AF3 nih len mcm sket ler.. tak seperti untuk AF1 yg ala2 introduction pada dunia hiburan tanah air which is aku rasa sambutan dier tidakler sehebat sekarang..

Pencapaian terbaik AF aku still rasa AF2 sbab rata2 sumer org yg mengikuti AF1..tertunggu2..dan tagline "Dah Demam" dan keletah Pak Abas.. memang membangkitkan suasana yg bebetul Demam utk semua kalangan pengemar AF..

Dan selepas AF2 melabuh tirai..muncul pula AF3.. yg aku rasa pada permulaannya kurang menyengat.. lebih2 lagi dgn permulaan 20 org pelajar yg terpilih utk konsert prelude.. mungkin medan prelude utk mengetahui atau sebagai medium utk memilih para pelajar yg terbaik untuk beraksi di 10 minggu berikutnya.. dan juga sebagai mengetahui selera para peminat AF.. dimana kita dpt lihat pabila Mawi tersingkir di peringkat pemilihan prelude..begitu ramai.. peminat yg menyuarakan ketidakpuas hati mereka di Cha15..

Memang tidak dinafikan..penangan Mawi didalam AF3 inilah yg menyebabkan rata2 para peminat AF kembali demam..bukan sekadar tertubuhnya FC2..rata2..kita dpt melihat para peniaga mengambil kesempatan menjual barangan tak kiralah.. dari Air Mawi, Ketayap Mawi, Baju Mawi...pendek kata semuanyalah Mawi...itu tidak termasuk surat2 khabar dan majalah2 yg berlumba2 memuatkan..cerita Mawi atau berita2 sensasi mengenai Mawi...

Dan adakah kita sudah bersedia.. untuk menghadapi minggu2..tanpa konsert???... setiap 8.30mlm tanpa Diari untuk ditatapi????..dan tanpa Diari Extended untuk dilanggani????? dan kita semua akan kembali menjalani kehidupan seperti biasa..

Saya amat berharap.. kita akan terus menyokong pelajar yg kita suka dengan membeli album mereka yg original.."bak kata Imam Wan"... jganlah setakat menyokong semasa mereka berada di AF sahaja tapi sebenarnya..sokongan yg mereka perlukan lebih lagi pabila mereka semua keluar dan mengharungi cabaran di dlm dunia hiburan kita nanti..



Batrisya
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

10 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com