AkuDiaDanSesuatu

Friday, July 15

Tadak Keje Pun Stress

Dua ari lepas.. aku tadak keje..hahhahahahha.. munyi cam bagus jer.. aku jadi stress.. bila tadak keje.. entahlah.. tak gheti aku duk goyang cikki jer.. *bleh goyang ker cikki* :-) tapi tulah aku.. kalau tadak keje aku jadi stress.. asyik makan,kunyah ceklat,pegi jams, cikkap..Lelama aku rasa bleh tepu otak aku nih..

Tapi semalam gaks masa aku berYM ngan minah nih.. dia kata syok aper tadak keje.. entahlah.. mak tak gheti u ols.. tadak keje nih.. tak pun org nih kata aku ada syer kat syarikat nih.. sbab tu dok goyang cikki selalu.. *sabo ajerler*.. tak pun paps kata bawak ler ikan bilis kat umah tu bleh gaks kopek sementara tadak keje tuh..ekekekekek..

Ockay, hari nih.. pepagi masuk dah menimbun atas meja aku.. yay.. ada keje gaks aku akhirnya.. nenanti aku online kay..
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

8 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com