AkuDiaDanSesuatu

Tuesday, July 12

Entah Berapa Kali Ku Coba

Aku rasa maleh nak update.. nak crita pasal 'ngedate' pun tadak mood gtuh.. Minggu yg teramatlah busy as usual.. *percayer ker aku busy*..

Nak crita pasal AF pun tadak mood dah.. sbab semakin hari semakin muak laks aku nengok Diari.. *tapi kul 12.00 pegi gaks nengok* ekekekekek... tengok cikgu2 sendiri pun mcm tak professional gitu.. apa la nak jadi.. terlalu emo mengalahkan anak murid diorang laks..

This few weeks aku rasa down jer.. tak tau kenapa.. tadak mood memanjang.. nak cikkap pun tak beria2, nak hanto adiah org tu pun aku maleh nak balut..*bleh terima ke alasan nih*.. nak buat keje umah esp.. pun rasa malas jer.. tapi kena gaks buat.. kalau tak buat sapa lagi nak buat kan.... so itulah kot aku pun tadak mood nak crita berbagai.. tapi kalau YM tu aku crita la kot.. :-)

Maybe next week.. tak pun aku bior jer umah ada penghuni lain cam org tu.. :-)
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

7 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com