AkuDiaDanSesuatu

Monday, July 18

Mabok Dheghian

Dah 2-3 menggu aku cam "teringin" bleh ker guna word teringin nih.. :-).. tapi tulah.. abis jer stok kat umah beli lagi sepastik.. cam teringin betui aku nih.. adakah aku..ehem..ahem.. ermmm memang dah lama menanti.. tapi belum rezeki aku agaknya..

Tapi rasa teringin betui ler.. nak makan "dheghian" tuh.. kalau dulu2 tuh.. aku takat makan 2-3 ulas jer.. bukan 2-3 buah yach.. pun dah muak gitu.. nih kalau setakat 2-3 buah sorang tu pun aku leh tahan lagih.. sesuatuh betul kan..

Anw.. malam tadi Adik aku balik dari umah IL diorang kat Pahang.. so dengan sebakul "dheghian", rambutan, manggis sampai dah tahap mabok laks.. aku makan nyer..

Dah mlm tadi tak bleh tido..layan laks citer Amytaville .. tu yg pepagi weng2 sket tu biler put nanyak ciri2 tuh..

Dan sekarnag nih.. rasa nak tertutup bijik mata laks.. sbab ngantuk seh...
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

9 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com