AkuDiaDanSesuatu

Wednesday, December 7

Ada Apa Dengan Ku..

heheheh kossernyer korangs yerk.. mementang aku tulis sebaris giteww..

Occaylah..semalam benonyer aku tensi.. hahahah kelako kan.. tak penah2 aku tensi..cam mak si iza cakap.. aku nih ceria jerk muka.. tapi lam hati sapa yg tau kan..kan..kan.. Tapi ada gaks yg nak jadi cam aku.. ahaks.. kelako laks dengo.. sometimes ada org tak reti camno nak sorok perasaan diroang.. aper yg diroang ekspresskan tu.. itulah yg diroang rasakan..errr so aku nih kira bleh jadi DQ gaks ler kan. Dah memang gitu kuts.. terikut2 cara pembelajaran..hahhaha so pada sesapa yg ada PA, Sekehtari atau aper2lah kan.. kengkadang cuba perati... diroang nih benonyer tak memang tangan mana lagi nak layan kerenah Boss, keje opis, bukan keje opis aka org2 bawahan.. tu belum lagi bini nombor satoo, dua dan seterusnya. Tapi yg best tu muka depa still menten senyum sampai ketelinga.. *mana nak berkat kheja*.. ekekekk dok mengutuk lam hati..

Bukan kata aku dok mengata.. dak.. aku just a bit piss off sebab last menet bagitau kata nak make reservation eurail from here n not from there.. bleh gitu.. sebabnya at the first place aku memang dah tanya yg empunya diri.. nak tempah from here ke tanak.. so dah kata tanak kan..so aku taklderler buat tu sumer.. tup2.. semalam nih..pepagi sms kata nak tempah eurail from here laks..yg mana nak bertolak mlm nih.. *sentaps maks occay* see bukan sumer org yg sanggup nak buatkan tempahan last menet tuh.. so aku terpaksalah.. bermanis molots yg sememangnya manis nih.. mintak tolong ..tolong...tolong.. kat travel agent.. Kalau tak mengenangkan aku yg takderlah cerewet occay.. *puji diri sendiri nih* mesti diroang tanak tolong aku.. huh..

Semalam gaks.. aku nyer despatch tu coti.. so terkejar2 ler aku nak uruskan sumer surat2 laks.. dah ler pepagi nih sms laks aku kata sambung cuti bleh gitu.. sabo jeler kan .. *maks redho*..

Aku rasa aku need a long rest la... letih la.. aku kan.. biler gini mulala makan yg entah haper2.. ader jerk yg aku teringin makan.. so badan pun dah naik sket gitu..

Oh yach.. malam tadi sempat gaks nengok UEFA CL.. hehehe tapi tak tengok ler Chelsea vs Liverpool iteww sebab diroang dah memang sah dapat masuk pusingan seterusnya kan.. aku tengok AC Milan *camner dulu Liverpool leh menang erkk, sambil geleng pala* vs Aper ke entah namernyer.. hehehheh menang gaks ropernyer 3-2.. sebab aku tengok 20 menet jerk.. zzzzzzzzzzzzz jerk lepas tuh.. So malam nih penentuan laks samada MU dapat masuk ke idak..harap2 menang la..hehhehehhe so far asyik seri jerk..

Occay u ols.. selamat menjalankan tugas.. jgn asyik blog hop ajer yach.. tak pun berYM memanjang..oh yach.. lupa laks.. ader umats nih.. kata YM dier dah occay.. sesuatuh la tuh.. sebab memanjang Yuhuuuu... *lariiiiiiiiiiiiiiii*

Utk umats yg still "Mencari Cinta" tuh.. semoga beroleh kejayaan.. *mun bisai bakurapak*
Occaylah.. melalut-lalut laks.. as usual la kan.. banyak sangat anak2 ikan yg nak diberi nasihat..hiks.. Eh tapi nak sentuh sket bab politiks nih.. ermmm bleh ker ader perubahan akan berlaku di Kelantan selepas ini??? maks redho..
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

11 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com