AkuDiaDanSesuatu

Friday, April 22

Bercampur Baur...

Tahniah pada pasangan Narin & Hanif yang menang xplorace mlm tadi..memang korang rocks...walaupun pasangan simpanan jer pada mulanya....

*semangat berkobar2 nak masuk Xplorace season3..tapi tadak sapa nak jadi partner aku* :-(

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sebenaqnya tadak apa nak crita... rasa sede laks tetiba biler baca citer c anne.. teringat kawan aku di Sarawak..:-( ..aku sendiri sebenarnya x tau dier nih camtu kehidupannya selama nih..mungkin dia segan kot nak beritahu kami..biler dapat tau ajer..dier dah berpisah ngan suami dier..
Mungkin dier fikirkan anak2 masa tu...yelah..cubalah tanya siapa yang nak title "Janda" yer tak..tapi kalau dah tiada pilihan..dan mungkin kehidupan akan menjadi lebih baik selepas berpisah..munkin itu keputusan terbaik utk dier..
Aku sedih gaks sbab x dapat nak terbang ke sana buat masa nih.. InsyaAllah kalau ada rezeki dlm bulan 8 ker nanti aku akan kesana jua.. yelah..mungkin ini hari dia..dan kita x tahu bila mungkin hari kita pula akan menjelma..
Pada anne..jgn menangisi dan sedih atas apa yg terjadi..InsyaAllah ada hikmahnya..
Aku..
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

12 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com