AkuDiaDanSesuatu

Monday, April 11

Berita Terkini

Sebelum aku cerita merapu kat korang.. .. ari jemaat lepas, aku x keje.. Adik demam..so mcm biasa akula yg menjaga dier...

Masa malam nyer plaks.. aku pegi traning boling kat Bukit Kiara..ermmm sesuatuh betul la.. tangan aku memang dah sakit minggu lepas masa nak tolak sumting..so tangan aku sakit balik.. ermm sesi traning tu pun x berapa sexcited sbab x larat nak baling bola & nak angkat pun semi2 jer.. so *mak the very upset one*... rasa mcm nak tarik diri jer dari masuk tournament tu..sbab takut nanti biler samper maser.. tangan nih still sakit lagi.... kalaula ada tukang urut kat sini..hehe

ermm.. sebenarnyer tader aper nak citer.... sajer nak kasi rumah x bersawang jer...hehehe..

*tukar mode*

Oh yer.. mak hampir terlupa u ols, Boss mak nak bawak mak lunch for Secretaries Week nih.. tapi mak x sexcited langsung u ols.. sbab dier nak tengok Jamal Abdillah & Francisca yeww.. ayoooo kalau dier kater nak nonton Abg Nuar Zaing ker..harus la kan merembes mak..... mak pasrah yew

*Hatiku masih.... seperti dulu..* nada Jamal..hhehehhehe
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

9 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com