AkuDiaDanSesuatu

Wednesday, March 30

Monolog Diri Sendiri

Kenkadang aku terfikir..org paham ker aku nih??????... tengok jer cam happy...bak kata coco..tapi sebenarnya aku buat2 happy, hari2 gelak sensorang depan pc..tapi sebenarnya ..nak happykan diri aku nih..mungkin aku sendiri x paham diri aku...

Aku sebenarnya rindu..rindukan siapa????...dunia aku hanyalah keluarga aku....kengkadang aku perlukan seseorang yg bukan dari keluarga aku utk jadi pendengar... kenapa?????? kenapa mereka menjauhkan diri dari aku??????..apa salah aku???? semua persoalan ini bermain di fikiran ku selama ini... salahkah aku berstatus isteri org???? salahkah?????

*apa aku merepek nih*.... bersambung..
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

7 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com