AkuDiaDanSesuatu

Friday, March 18

Awan Yang Terpilu

Semalam masa nak balik.. hujan lebat skit pada "seriat", aku dlm hati..oklah..takderler lebat sangat kan.. so drivela slow2.... sampai jer kat depan sekolah..hujan lebat turun tiba2..aku dlm hati.. aisehhh lebat laks..camner nih... *dah berpeluh dah ketiak nih*

Passtu aku terus belok ke nursery diorang.. sampai jer disitu.. cikgu dier dah bukakkan gate..supaya senang mak bapak nak masuk dlm amik anak memasing kan.. so aku pun dgn confident g la masuk... dah Abg & Adk masuk tu.. aku pun reverse nak kuarla kan..

Dengan hujan yg lebat tu..aku pandang cermin tepi nak undur.. tgk kiri, tgk kanan ok.. undur.. tetiba.. dengo bunyi...skreetttttttttttttt

"Ibu.............ibu langgar pagar"..........

ALAMAK... habisla...aku pun kedepan balik dah tu undur balik....kuar terus dan balik ke rumah.....

Sampai jer dirumah... aku turun cepat2 nak tengok apa yg aku langgar...
Handle pintu terkopakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ..uwarggggghhhhhhhhhhhh
*Mesti hubby aku marah karang nih*..huhuhuh..:-(

Pastu aku terus naik kerumah......... rasa nak masak ari nih takder rasa...nak berak pun x kuar rasanya...camner ni karang nak bagitau kat hubby nih..iskh..iskh....:-(

Hubby aku balik dlm kul 7.20 camtu... dier tgk aku diam jer baring kat sofa kan... dier tanyala..
"Kenapa nih, sakit ker?"
"Takder paper,....pause......."

"Yanggggg.....ermmmmmmmmmmm tadi balik kan......"
"Kenapa...?
"Ermmmmmmmm.... Ibu terlanggar pagar nursery, sampai terkopak handle pintu"..
"Teruk ker, laaaa.... nanti sat lagi Papa tengok"...

Pass tu laki aku terus gi tengok....

Dier masuk balik jer kat rumah............

"Teruknya............ ermmmm takper nanti minggu ni hantar kedai repair..."
"Nak wat camana.. bukannya sengaja"

*x marahla plak laki aku nih...ermmm tapi Mak rasa sumting la u ols.. sbab rasa bersalah giteww..nasib2 ...*

Mlm tu makan nasi pun rasa makan hampas....rasa x bole masuk ke kerongkong aku nih... nak layan explorace pun gitew2 jer...

:-( :-(
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

6 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com