AkuDiaDanSesuatu

Friday, March 11

Korean Drama Series


Image hosted by Photobucket.com
Winter's Sonata

Aku memula jatuh cinta bila tengok siri drama ni kat tv.. itupun aku x penah tengok full... sbab time dier tayang tu aku tengah bersilat kat dapur untuk menyediakan makan malam... so dlm 2 tahun lepas tu baru aku berkesempatan nak tengok citer ni sbab adik aku ada beli VCD citer nih dlm 20 CD.... maka aku ngan amat teruja pun Amazing Race nak tengok sampai pagi buta.. tu pun x abis2..hehhe :-)


Image hosted by Photobucket.com

First Love..


Ade sesaper ker yg tau mana nak dapatkan citer First Love nih... heheh :-)

Ada banyak lagi siri yg penah aku.. tapi sekarang nak cuba cari Miss Kims..The Million Dollar tu...

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

9 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com