AkuDiaDanSesuatu

Tuesday, August 16

Aku, Kancil dan Pak Polisi

Pagi tadi..aku ingat nak masuk lambat sket ke opis sbab..nak selesaikan urusan perpindahan Adik utk tahun depan ke Sekolah baru. Lepas jer sumer urusan dah abis.. aku pun pegi ler keje as usual kan.

Sebelum sampai traffic light yg kat simpang Seksyen 6 tuh..ada satu kancil yg the very slow motion kat depan aku.. aku nak potong jerk..dier ker kanan sket.. biler nak potong kiri laks..dier pun menyenget gaks ke kiri.. tensi giler.. sampai org belakang aku pun tensi ngan iteww kancil..

Sampai jerk kat traffic light tu dah tetiba kuning.. tapi kancil tuh still lagih terhegeh2..sampai org belakang aku terus jer potong.. aku laks ngan selambernyer ikot jerla kancil iteww..

Biler kat jalan besar.. aku potong jerla kancil iteww kan.. tetiba aku nampak Pak Polisi suh aku ketepi laks.. dan kancil lembab iteww tak kena.... dalam hati punyalah menyumpah kan.

Pak Polisi : "Selamat Pagi.. Mintak Lesen Cik"
Aku : "Selamat Pagi.. Encik".. sambil hulur lesen aku
Pak Polisi : "Kenapa langgar lampu merah..?"
Aku : "Err.. org depan saya tu Encik..lambat sangat..saya ikut jer"..*sambil buat muka smegol mintak simpati*
Pak Polisi : "Nak tau tak.. kat sini ramai org komplen..bla..bla..bla..bla..*membebel laks kan*
Aku :.. "Yer..mintak maaf Encik.."
Pak Polisi : "Nak pegi kerjer ker, masuk pukul beraper?"
Aku : "Aah Encik.. masuk pukul 9am.."*senyum paling manis utk Abg Polis tuh*
Pak Polisi : "Okay.. awak boleh pegi..."
Aku : "Terima kasih Encik..sambil muahs..muahs.."*iteww dlm hati jerk..ekekekekkekek*

So the moral of the story.. len kali kasi hantam saja sama iteww kancil...ekekekekekkekek
menyusahkan org jerk.. dan yg paling bengkek tu kancil tu tak kena tahan..*sabo ajerler*
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

6 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com