AkuDiaDanSesuatu

Friday, December 9

Aku, Dia dan Sekeping Kads

Pepagi tadi..sebelum aku tutup pagor rumah nak ke opis.. tergerak laks ati aku nih nak jenguk peti surat..selalunya paps yg tengok2 surat2 nih.. tak pun kalau aku terajin hehehhe aku jenguk masa balik ajer..so kat lam tu adala a few leaflets dan disamping tu JENG...JENG..JENG.. ada satu kad untuk aku. Memula tu terkejuts gaks aku kan sapalah yg siap tulis nama betul + nama glamer aku kan.. huhu sungguh sesuatuh. Bila aku bukak jerk kad tu taulah aku pengirimnya siapakan dan tak sangka laks si pengirim tu nak kirim kads pada aku nih.. sebab aku nih selalu sedar diri, setakat aku singah2 blog org komen2 tuh takderler sampai aku terpikir si pengirim nak hanto kad sebagai pengganti diri. Korang jangan salah faham laks nih bukan nyer hate letters/cards ker haper tapi semacam satu appreciation from pengirim tu untuk aku..Bukan kata aku tak suker tapi aku terharu dengan apa yg si pengirim tu tulis.. really..really..appreciate that..dan dengan usaha pengirim tu mencari alamat aku nih.. dan terima kasih pada org nih yg tolong kasi alamat aku tuh..Maybe aku ngan si pengirim tu keje didalam bidang yg sama kots..n the way pengirim tu layan tak kira org tu dier penah juper ke tak yg buat aku selesa. So untuk pengirim tuh.. TERIMA KASIHLA.. sebab sudi kirim kad dan semoga berjaya didalam apa juga kerjaya yg diceburi selepas nih..AMIN keep in touch yach.. tapi satoo aku rasa terkilan sebab dier sendiri tak sertakan alamat dier untuk aku balas.. huhu *maks kena CSI ker nih*

Masa aku tengah drive tadi gaks aku terpikir.. dengan dunia blogging nih gaks aku dapat ramai kawan2 tak kira dari merata tempat lah, yg penah jumper, tak penah jumper, yg memang tak tanak juper orang heheheh *u know who ur are*, musuh pun ada..maybe or kalau aku bleh katakan org yg tak sker dengan cara aku komen kots the way diorang write up..Aku tau aku pun bukannya BAGUS SANGAT.. nobody is perfect tapi kalau kita jerk yg betul kira tu diri kita sendirilah yg ada masalah..sebab kita tak boleh terima pandangan org lain. Kengkadang ada gaks yg senantiasa hendak dengar yg manis2 sahaja..Teringat laks masa konsert AF dulu tuh masa Shafinaz kata pada Mawi.. "Awak hendak dengar puji-pujiankah atau kebenaran?" So tepuk dada tanya diri kita sendiri..

Err.. aku teremo ker nih korang??? hehehhe paperlah.. JANJI ROCK.. kans occaylah.. aku pun masuk lambat tadi pegi amik IC aku yg dah siap so tadi Boss aku ada emails from Germany suh buat sumting.... so minggu nih just dok umah dan esok jgn tak tau aku nak masak nasi kerabu.. hehhehe jgn susah hati kang ari Senin *eh.. Senin Coti..* so selasa ler yach..aku kasi korang tengok hasilnya..

Selamat berhujung minggu..
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

9 Comments:

  • At Friday, December 09, 2005 12:09:00 PM, Blogger Orgkampung said…

    nasi kerabu?.....bat...ko taknak ajak aku gi umah ko ke bekpes esok ekekekekeke....uiks..sapalah si pengirim ittew yach :-)
    bat..aku pun dapat ramai kawan thru blogging nih, termasuklah ko skals dan semestinya aku seronok bersahabat ngan sumer orang yang suka bersahabat ngan aku bley gitu? hehehehehe

     
  • At Friday, December 09, 2005 12:15:00 PM, Blogger DeLinn said…

    aku pun dpt ramai kekawan dunia blog ni. Ada mak hayamz kg, ada mak hayamz bandar, ada mak hayamz yg bebetul macam bagus, ada mamafonens, dan tak kurang jugak yg suka CS. Hiks!

    apadaaa aku mepek ni!

     
  • At Friday, December 09, 2005 12:27:00 PM, Blogger alia said…

    hehhehe sabo jeler orgy.. nih pirst time nak mencuba... kalau sedaps.. baru aku ajaks occay.. *jgn marah*..kalau tak sedaps karang camno??? sapa nak naik stage jawab??

    heheh sabo jeler linn.. sah2 si maks hayam kampung iteww yg paling BAGUS..*lariiiiiiii*

     
  • At Friday, December 09, 2005 1:56:00 PM, Blogger WRA said…

    mmg sah-sah kengkawan ramai bila start blogging nih...even tho tak pernah jumpa, tp mcm dah lamaaaa kenal gitu...hehehehehehe...

     
  • At Friday, December 09, 2005 2:14:00 PM, Blogger alia said…

    ya betul kak wan.. itulah kelebihannya..

     
  • At Friday, December 09, 2005 3:11:00 PM, Blogger AppleB said…

    kita pernah jupe ke bat?? ada ke?? eh..eh..aku ilang ingatan laa..ehhh...uppss...linn..batt...jom CS supaye aku ingat smula koekoekoekoekeo

    p/s : ko reti ke emo emo nih?? :P

     
  • At Friday, December 09, 2005 3:16:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    hahhaha sah gersang tu weiii...

     
  • At Friday, December 09, 2005 6:56:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    macam bagus? isk ketaq nak sebut term tu...

     
  • At Tuesday, December 13, 2005 8:43:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hmm...Bat, next year I send u a card Raya ke bole la u buat entry ye... sebut name i terus pun ok gak...

    *sedar diri ni enterframe je kat blog orang...Hehehe!*

    In any case, just remain true to yourself...tulis je dgn nada dan citarase tersendiri... - pesanan dari org yg tengah sesak napas pasal dok tepuk dada terlebey kuat la pulak tadi..

     

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com