AkuDiaDanSesuatu

Tuesday, February 28

Maks Redho

Malam tadi paps kojer as usual ada projek harun..*nih as usual sexmen ajor yg tau*..hiks..dan semalam gaks aku dpt sms berbagai..memula si ratu kuat menyongket iteww sms peringat aku Resume for Mawi iteww..time tu aku dah separa sedar..hiks..after that aku rasa masa time sexmen sms tu aku dah tertidor kots..so biler dier sms kata minyak naik tu aku memang takleh nak buat aperlah...sebab paps kat opis kan *maks redho ajerlah u ols* belum pun sampai setahun nih naik lagi minyak..bukan sesikit laks tuh..naik sampai 30seng..sabo jeler Kak Kiah..sampai masa aku kena buat pakaian cam citer Incredibles tula gamaknya..berdesup ajor..
Tulah..berangan2 tak sudahkan..

Bukan setakat air ajer yg naik nih..malah..minyak pun naik gaks.. pass nih aper yg naik..blood pressure kots naik..hiks..
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

16 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com