AkuDiaDanSesuatu

Monday, February 20

Hari Minggu yg Rutin

Hari Minggu yg rutin.. as usual..*cam babak citer Rock plaks erkk*..sebab paps kojer ari Sabtu aku dan anak2 as usual dok umah ajor..dan mengemas apa yg patut..sehari tu dok mengemas ajorlah aku..yelah.. Onie balik masa ari Jemaat tu tak sempat nak basuh baju menimbun yeww so ari Sabtula kena qada' balik..malam tu sempat lagi nengok FA Liv vs Mu..ermm main pon cam taik so memang patutler kalah ..sabo ajeler

Esoknyer cadang nak menyongket ke T n Ike iteww nak membeli barang sket n Onie pong ada pesan soh belikan gambo..ermm tapi aku takderler memborong cam si Ija tuh..sampai terubuk 20 ekor occay..hiks..so pepagi bangun saraps kat luor dah tu sempat singgah japs nengok Bro Joe yg dah kuar spetial sebab kena denggi itewwari..potpet2..dah dekat kul 11 yeww so gerak ke T laks beli sket barang dapur dah tu gi menebeng kat bawah tu pass tu baru ke Ike laks kengkonon nak membeli barang2..jalan2 ajor aku n paps dah ala2 tak larat yeww itewwpun kitaorng ikut jalan bawah ajor kat atas tu tak nengok pung...huh the very fenats occay..entahlah rasa cam tak larats ajor nak berjalan balik tu dah le membeli barang yg the very berats occay ngan gambo berframe berbagai..*sabo jeler*..

Balik ajor semayang terus boom..tertidor sumer..taklama pass tu baru ajor nak mimpi indah2 dah ader org datang laks.. contractor nak pasangkan water profing laks..sabo ajerler so aku dah takleh tido gamaknya.. turun bawah buat minum petang.. kaedahnya aku buat ayor ajer.. sebab tadi ader beli pastries sket .. so after minum petang aku start rebus spagtheti n paps n abg pegi men bola laks..after maghrib makan malam n after that sumer ala2 cinderella yeww sebab fenats ya amats ..entahlah semalam tu rasanya pegi berjalan punya jauh padahal aku pegi beli barang n jalan2 kat Ike ajor.. so len kali aku takleh ler nak berjalan2 sampai 2-3 tempat.. nampak gayanya satu tempat ajor..*maks sedar diri occay*..

Iteww ajor..
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

11 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com