AkuDiaDanSesuatu

Friday, February 3

Tak Seindah Nama..Rupa Jauh Sekals

Oleh kerana dah cuti panjang kan..hiks.. nak menulih pun ala2 maleh gitu bleh..??? Benonyer aku nak suarakan tak pueh ati nih kat ratu kuat meyongket sebab bagi idea yg paling bernas untuk makan2 di Big Plate..huhu..

Kaedahnya.. malam masa besday Abg kan..sebabkan Abg skerr makanan western makanya tempat terdekat atas saranan Ahkak iteww ada BP..so malamnya pegiler aku anak beranak kengkononnya nak merasalah nih keeanakan masakannya..

Yang pasti masa sampai ajor.. aku cam ala2 "Betui ker nih kedainyer???" Cam tak roper kedai pun ader bleh..as usual la kan aku..dan termasuk paps jugak.. kalau nak makan tu atleast tempat makan tu sendiri yang membangkitkan ataupun membuka selera bleh giteww?? *the very fussy tau Mak Hayam nih*.. tapi sebaliknya tempat tu sendiri dah ler kelam.. tak bleh nak described ler gimana teruknya keadaan kedai tu yang aku rasa membantutkan rasa nak makan tuh

Lagi satu nih.. dah ler keadaan gitu tuh.. servis pun ya ampun lembab nak mampos..aku agaks ramai pelanggan yang datang tu patah balik sebab dok panggei dua teega kali org bo layan jerk..
Bab makanan dier hanyalah so-so ajor.. sebab aper aku kata gitu sebab nak tau tempat tu sedap ke tak sedap bawakler the making of anaconda.. so tauler.. kalau dier tak abis makan memang tak sedaps ler.. dan memang kitarong sumer tak abis bedal pun.. tapi rege.. memang mahal ler kalau nak compare ngan suasana dan layanan diroang tuh..

Pada yg teringin dan terniat nak merasa tuh.. baik aku cadangkan ke VS ajorler lagi baguih..dan berbaloi ..huh..

Maybe Senin karang aku crita masa kitaorng ke CH plaks.. sebuah percutian yang begitu stress sebab jalan jammed..huhu.. occay selamat berhujung minggu
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

3 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com