AkuDiaDanSesuatu

Tuesday, January 24

Aku dan PC Baru

Semalam..setalah sekian lama aku dapat pc baru.. hiks.. itewwpun setelah sekian lama ada org2 yg tak sayang molots kata pc lama aku tu patut kena buang buat tukun..*sabo jeler kan*..maks tau maks bukannya pandai bab2 mengodam PC nih..*itewwpun dituduh*..huks..eh.. kes sensitip ker nih.. kang *see ur in court laks kan*.. so cam ala2 duit berkepok gaks tapi spender tak bertukau..eleh.. takyahla coverina..mesti ada gaks org camtu.. aku pun pelik la kengkadang duit tu ada tapi spender tu tak bertukar gitu tuh.. *sedaps kots pakai*..longgar2..lobang2 gtu tuh..senang masuk angin..hiks..*aper aku termelalut bab spender nih*

So semalam dan cadangnya arinih.. aku nak mencantikkan lagi ler koleksi2 mp3 occay.. hiks.. dan blehlah aku dengo balik lagu2 theme utk vcd korea yg sekian lama aku tak dengo.. almaklumlah pc dulu tu nak bukak vcd takbleh sebab dah rosak.. sepetang semalam aku dengo Suzanne Ciani nyer musik.. as usual aku kan jiwangs giteww tuh..hiks..layannnn jelah..

Ropernyer masa aku mintak budak tu quote mungkin dier lupa kots.. aku mintak sekals CD writer.. ropernyer dier tak letak.. so aku kalau nak write up CD still ke bilik Boss ler gini nih.. tapi pass nih YM aku takderle dah asyik log in n log off dah..

Layannnnnnnnnnnnn
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

5 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com