AkuDiaDanSesuatu

Thursday, January 5

Semalam yg Penats..

Semalam tuh.. sebabkan risau lelebih kots aku nih.. sanggup nih.. tetengahari buta drive balik semata2 nak nengok Adik n Abg selamat pegi sekolah sendiri ke idak.

Aku sampai lebih kurang lam 12.30 camtuh sebab ingatkan diroang cam semalam kan pegi sekolah lam kul 12.45.. tup2.. sampai kul 1.00 aku nunggu depan gate tuh.. muka pun tadak.. so end up aku naik ke kelas nengok ada ke idak diorang tuh.. dari jauh dah nengok Adik duk tunggu tepi kelas dier sebab bebudak sesi pagi belum balik lagi.. Tengok jerk aku.. terus dier datang peluk dan jerit.."Ibuuuuuu"..hiks.. org sumer pandang aku time tuh.. terus tanya dier.. kul baper datang sekolah.. dier kata tak tau ..hiks.. sian dier tengok.. merah padam muka..so after that cakap kat dier nak gi nengok Abg laks kat sebelah.. dier kata ok ajor..

Gi nengok Abg kat sebelah bangunan n tanya dier.. tadi hanto Adik ke kelas ker.. dier angguk ajor.. huhu terharu aku.. sebab Abg dier bleh ingat nak buat sumer tuh..errr *emo mek kejaps*..masa time tu pewot aku dah lapo sangat dah rasa.. sebab pagi tadi makan kuih ajor..errr pass tu pesan kat Abg aku akan tunggu petang karang masa balik dan terus pegi balik kelas Adik di sebelah..time nih diroang sumer dah masuk dah.. aku terus jerk lambai kat Adik.. tapi dier cam dua tiga kali panggil.. sajer buat2 tanya..hiks.. Adik2.. Aku just pesan petang karang aku tunggu kat bawah cam semalam.. dier pung angguk ajor..

Pass tu aku terus balik opis sebab lapo sesangat dah.. tapi punyalah penats tak leh nak cakap.. yelah semalam kat panas terik sangat.. rasa berpinau ajor..time tu ler terbayang org yg kojer jadi despatch tu.. punyalah penats kan u ols.. i mean.. kesana sini naik motor ajor..*aper aku merepek pasal despatch laks nih*..hiks.. Petang tu rasa setengah badan ajor aku drive..sebab rasa penats sangat.. huh.. sampai kat sekolah lam 5.30.. diroang kuar kang kul 6.00ptg.. so sempat lagi aku amik beg sekolah agama dan baju diroang di nursery tuh.. tup2.. terbesembang laks dengan kakak yg bawak van sekolah.. as usual la kan.. aku beramas mesra sekejaps..

Yelah tu sekejaps.. sampai diroang kuar gaks ler aku sembang.. hiks.. tapi aderler gaks tau kat mana nak cari cikgu tuisyen n tanya2 van2 sekolah kat situ.. errr tapi the very sesak ler time nak balik tuh.. jam giler kawasan tuh.. so sebab nak tunggu kawasan tu clear aku belikan diroang aiskrim..dulu.. tu yg sampai umah lam 6.45.. huh.. nak masak lagi nih.. tu yg malam tadi kitaorng makan lauk ala kadar jerk.. sebab aku kepenatan.. sabo jeler kan.. tapi demi anak2 dan kuarga aku kuatkan jua..
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

9 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com