AkuDiaDanSesuatu

Wednesday, December 14

Aku, Paps, Anak2 Ribena dan Org Baru

Mesti korang tak tertanya2 kan.. maklumlah.. tajuk pun dah tau kan.. memang still in the early stage lagih.. so bukan kata tak gumbira takut terlebih gembira kang terkecewa laks kang..

Memang kedatangan org baru ditunggu2.. bleh katakan Abg selalu tanya.. "Ibu bila nak ada baby?" so camno nak jawabs dah belum rezeki kan.. lagipung sebelum nih aku ada PCOS.. so aku takderler expect sangat kalau delay for a few months kan. Dah lali gitu dan tak perlu cheq pun sebab tau i'm having that problems semenjak last few years.

Tapi dalam pada tuh naluri ku ini terdetik gaks sebab rasa this few weeks teramatlah penats.. buat keje dilanda kepenatan, bukan buat aper pun, keje rumah biasa jerk, mop lantai, kemas bilik, sapu sampah, siram bunga, tanam bunga dll lagilah.. tapi rasa teramats ler penatnyer dan lagi satu "teringinan" yg melampau. hehehhe ada sekali tuh..aku rasa masa balik keje rasa tal larat laks nak masak so as usual la kan.. pegi makan luar jelah.. tup2.. lepas makan tuh rasa teringin sangat nak makan asam mangga ekekekkeke abis jerk makan tu aku terus pegi ke 7eleven kat tempat tu carik..*bleh gitu*..memacam lagi ler.. tapi memang aku just ignore simptom2 tuh.. sebab rasa tak mungkin kots..

Baru semalam jerk aku pegi juper doktor.. mulanya tanak juper pung sebab aku asyik sakits jerk *cikteks*..hiks..sebab ingatkan nak datang bulan mengambang.. tup2 berita gumbira laks yg menjengah..so harap2 ler yg kali nih aku akan laluinya dengan penuh rasa gumbira bersama paps, anak2 ribena dan shall i say pembaca blog aku nih.. Banyak kenangan benonya sepanjang aku mengandung, melahirkan dan membesarkan anak2 ribena..ada suka dan duka..

So doakan aku, paps, anak2 ribena dan org baru yg bakal bersama nanti yach korang..
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

13 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com