AkuDiaDanSesuatu

Thursday, January 19

Taberu Teriyaki Chicken

Ohayo gozaimasu.. *icon tunduk2* nak lagi terar.. kena bajar ngan papadlis yach korang..hiks

Semalam masa pagi aku tak lalu makan.. motiff???? sajer u ols.. muak laks ari2 hentam nasi lemaks..hiks.. kawan nak menebeng pun dah takder.. huhu.. wendu laks nak menebeng ngan anak2..during school holidays bleh ler aku ari2 menebeng dan merasalah ari2 masuk lambat..*cam opis sendiri tak pun ada share..lariiiiiiii*

So sepagi tu pewot aku dokler krok2..krek2.. apa nak makan tak tau.. tetiba nih.. lam kul 12pm giteww tuh.. teringin laks nak makan japanese food bleh giteww..??? Kekwatnya maks kan..hiks.. so oleh kerana maks nih ala2 pemalu..*bleh percaya ker*.. makanya nak pegi tu berbelah bahagi gaks.. camno nak makan sensorang erkk??? tersuap ke idung ker?? sampai gitu tuh pemikiran.. huhu selalu tu memang tak penah ler aku makan sensorang ke kedai makan..*Naper tak percayer?????* entahler.. rasa patah riuk u ols.. kalau makan sensorang tuh.. rasa nak tersuap ke idung pun ada.. hiks..

Oleh kerana keinginan mengatasi segalanya dan lagipung pewot aku dah takleh tahan dah..makanya aku mintakler tempat yg paling ujung yg aku mengadap dinding giteww tuh..*sanggup nih*..as usual la kan kalau japanese res dier mesti ada partition kan so senang ler sket nak menyorokkkan diri.. so layan ler aku sensorang.. pada tu sempat sms paps kata aku makan japanese food arinih..

Dedulu masa kat opis lama ramai yg peminat japanese food nih.. dalam sebulan tu mesti ada3-4 kali kitaorng makan kat restoran tuh.. so rasanya memang dah lama tak makan.. Kalau ajak paps alasan dier as usual.. *lidah belacan*..abih camno????

Lagi satu.. ader sesapa ker yg pandai buat miso sup dier iteww mek suker.. hiks.. makan sikit ajor tapi rasa kenyang tau.. ader sesapa nak makan japanese food with me???? err lagi satu.. semalam tu aku sajor2 jalan ke blog si waiem tuh.. dan selalu gaks dengo si ratu kuat menyongket tuh ke Seoul..hah.. merasalah maks feeling2 nak kesana bleh??? hiks..

occay u ols.. Hondja..
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com
 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com