AkuDiaDanSesuatu

Wednesday, February 8

Bila Takder Mood..

Kaedahnya semalam aku MC.. as usual la kan kalau dah berkongsi badan nih..entahler tetiba laks semalam aku cam fenats ya amats mlm tu dah aku rasa cam tak sehat.. so sampai kepagi aku dah takleh bangun bleh giteww.. so ends up paps yg kena siapkan anak2 ribena dan iron segala baju ..hiks.. kelam kabuts gaks ler dier..

So sepagi tuh.. lepas sarapan yg paps belikan aku just makan ubat dah tu boom tidor setengah hari.. dalam pada mamai2 tuh cam ader dengo bunyi org.. tapi aku teruskan juga tidor tuh..*sabar ajerlah kan*..aku terbangun dah nak dekat kul 12.30tgh kots.. lapor laks pewot..nak kuar malas laks so aku makan roti ajor..makan vits sket dah tu mandi dan lipat kain sesambil nengok2 tv sampai muak.. nak layan vcd pun takder citer syok kaedahnya..

Sampailer ke petang..aku just baring2 ajor layan laks citer Filipine ke entah dan nengok citer Korea sket.. dah tu org Indo yg nak buat tiles kat depan umah laks dtang..tak lama tu paps pun balik gaks.. sesambil monitor diorang buat kojer.. aku still lagi kat atas nih layan citer Cina laks bleh giteww..hiks.. dah tu paps pegi amik anak2 ribena kat sekolah..

After maghrib sumer pegi laks pasor malam beli sayur n ikan sket dah tu beli makanan sket n balik ajor layan Natasha..*jgn tak tau satu family peminat occay*..sesambil makan malam dah tu nengok2 jadual anak, kojer sekolah n tidur..

Arinih datang opis banyak laks kojernyer.. nih baru ada masa nak tulis.. err rasanya aku pendamkanlah part 2 ke cameron tuh.. kang aku tunjuk gambo2 ajer occay..

Eh.. lagi satu tak sabar nak tunggu this Saturday.. ada org mengajak picnic bleh..hiks.. sabo jeler maybe aku masak laksa johor ajer u ols.. itewwpun kalau rajin kalau lagi rajin aku beli pizza ajor..
Occay u ols.. hondja.
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

6 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com