AkuDiaDanSesuatu

Thursday, March 16

Selamat Bercoti

Dah lama kan aku tak menulis.. hiks asyik2 si MHKg iteww ajor yg enterprem bleh gitu tuh??? kosser kan nak merebut tahta..occaylah.. aku benonyer ala2 tadak mende nak tulis..+ malas sama..

Teringat jemputan taggers Joe iteww..huh..kalau tak datang tu cam ala2 rugi laks erkk bleh ker..wakakkak tapi most of them pun aku tak kenai pun.. lain lah mereka2 ineww kan.. sokmo begitu sextif disana.. aku ala2 silent reader jer gitu tuh..*bleh terima ker alasan nih kalau tak pegi*..ahaks.. so cik konut manis lagi gebu aku kalau datang pun aku datang sore jerk gitu tuh.. tak pun aku angkut sekals anak2 ribena tuh..so tak yah ler nak reserved tempat utk aku.. kalau aku datang pun aku tumpang kosi engko jerlah occay..

Hah esok aku mula coti2 gitu tuh.. pada sesapa yg merindui aku tuh..*ader ker??? motiff* hari Senin jelah yach kita juper balik..

Hondja..Selamat Berhujung Minggu
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

10 Comments:

  • At Thursday, March 16, 2006 10:25:00 AM, Blogger NONIE AZIZ said…

    Selamat bercoti Bat...ko nak mintak tolong maks jaga tiara ko tak nyah?

     
  • At Thursday, March 16, 2006 10:33:00 AM, Blogger alia said…

    wakakak.. terima kasihla sebab engko risaukan tiara berlian aku tuh..hiks *icon terus konci lam peti besi*

     
  • At Thursday, March 16, 2006 10:53:00 AM, Blogger AppleB said…

    pinjam konci peti besi ko tuh sat..aku nk simpan c labu kat dlm tuh..bleh??

     
  • At Thursday, March 16, 2006 11:23:00 AM, Blogger alia said…

    ya ampun.. kang aku balik mau arwah si Labu..kosser aku kang kena petir sama maklampir.. sapa nak naik stage mennjawab????
    ..kosser tau

     
  • At Thursday, March 16, 2006 3:26:00 PM, Blogger NONIE AZIZ said…

    Ala bat...kedekotla ko...apple pie nak pinjam kejab pun tak bleh? Kalau kena panah petir berlian kat tiara ko tu...apa lah sangat..habis teruk hangus jer...nanti ko polish la balik...kalau ko kena petir sama... tak pe aku buleh TOLONG naik stage jawab...*ikon lari-lari anak sambil selendang diterbangkan.....

     
  • At Thursday, March 16, 2006 4:09:00 PM, Blogger alia said…

    laa MR..bukan aku tanak pinjamkan peti besi aku nih..engko penah ke idak nengok C Labu iteww??? huh kalau kecit takper..nih peti besi maks muat2 ajor tau tiara berlian tu dan lagi satu..maks tanak mencemar duli tau sama maks lampir..maks takotttt kang dimandremnyer maks..baik maks sensiang kasi kat engko bleh C Labu iteww..hiks..*merasa*

     
  • At Thursday, March 16, 2006 4:16:00 PM, Blogger AppleB said…

    bakpo las nk bagi c labu yg tengah melabu itew kat MR. kang terberanak lak, free2 MR dapat anak angkat..akakakkakaakak. takleh naik stage lak nnti bz nak jaga anak c labu itew.

     
  • At Thursday, March 16, 2006 4:54:00 PM, Blogger NONIE AZIZ said…

    meh sini mak nak ajor ko..utk mengelakkan ko dimanderem oleh mak lampir ada ayat ko kena pakai..puh mukakatamukapintu..budaknakalmemang macamtu..Apple maks tak nak si labu itew occay nanti mesti tak glemer nak naik stage!!!takpe apple...masa tu MHKg kena petir..mesti malu nak naik stage..so ok tak kalau maks suruh MHKg jaga si Labu itew...huhuhuhuhu....nah..merasa ko balik bat!!!

     
  • At Thursday, March 16, 2006 9:30:00 PM, Blogger WRA said…

    kakakkakaka.....sabor je la...*gelak guling2 sampai jatuh stage*

     
  • At Thursday, March 16, 2006 10:37:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    Selamat bercoti dan berehat yach. miss u babeh.

     

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com