AkuDiaDanSesuatu

Thursday, March 2

Suatu Masa Dulu...Part 12

Aku pun dah lupa part braper aku dok crita nih..bleh gitu??? paperpun..semalam tengah dok layanzzz baiknyer si sexman Ym aku..tanya nak lagu apa?? memang tokei kedai kaset betuila dier nih..hiks..ingatkan aku jer yg rasa diri nih dah ala2 *kertu*..wakakak..ropernyer..ada org lagi kertu pada aku occay..*lariiiiii * paperpun utk sumer peminats aku yg tuh..nih aku kasi utk u ols..kalau rasa2 diri tu berada dijaman ROccKKU tu..haruslah dah kertu occay... Tapikan apersal masa jaman nih ajor aku dengo lagu2 rock kapak yg best..uhuk...kan..kan..kan..


Biarpun jauh diriku kembara
kealam rindu
berkalungkan cinta
tersemai kasih
hanya padamu

Bias Cintamu
menyentuh di jiwa
lirik matamu
panahan arjuna
hanya mu kasih
izin terlena
dipersada hati ini

Puisi cinta ku lagukan
mengharap restu utk kita
kamar hatimu kuserikan
Dengan kembang jambangan cinta

Biar berjuta
tangan menghalang
namun cintaku tetap padamu
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

24 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com