AkuDiaDanSesuatu

Wednesday, January 19

Satu Hari di Hari Raya

Satu Hari di Hari Raya
Kulihat cahaya bersinar indah
langit cemerlang tak kuterkira
tanda kuasa yg mana esa
memberi nikmat pada manusia

Satu hari di Hari Raya
kudengar irama yg sungguh indah
ku coba mendekati padanya
kira irama itu ialah
suara pujian pada yg Maha Esa

Satu hari di Hari Raya
aku menangis tanda gembira
aku menangis tanda ku cinta
kepadaNya

Satu Hari di Hari Raya
Kulihat wajah suci ibuku
Kulihat wajah kasih ayahku
Kugembira.....
mungkin inilah dia kebahagian

Pada semua kengkawan yg mengenali x kirala pernah jumpa ker atau x pernah jumpa tu.. aku nak mengambil kesempatan nih mengucapkan.. "Selamat Menyambut Hari Raya Eidul Adha" semoga ikatan silaturahim kita akan berpanjangan dan pada yg nak balik kampung samada hari ni atau esok tu..memandu dgn berhati2 dan ingatlah org yg tersayang...semoga selamat didalam perjalanan pergi dan balik....INSYALLAH...

Pada yg jauh di perantauan tu.. semoga bergembira hendaknya dan jgan 'blues' walaupun tidak bersama sanak saudara di sini...
sesapa yg dari utara tu kalau datang ke Bagan Serai Perak singgahla ke rumah k...& kalau nak merasa makanan org Perak sila-sila jgan buat muka x malu k..

No.60, KM 19
Jln Tepen
Bagan Serai
Perak Darul Ridzuan...
calling kalau nak datang-019-2511448
*kalau x call mana tau aku berjalan ka & alamat minum ayaq sejuk jela*


p/s... aku coti esok sampai ahad
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

10 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com