AkuDiaDanSesuatu

Wednesday, April 27

Tak Tahan Lagi...

Sebelum aku merepek kat sini...utk sapa2 yg rasa2 tak tahan nak ke jamban tuh sila pegi dulu membuang apa2 yg patut sebelum baca entry nih...

Dulu2 masa kat kampung..aku nih dikategorikan org susah aa..betui..kalau ada makanan yg sedap2 tuh kira bersyukur sesangat..setakat ari2 makan ikan kering + sayur yg kutip kat bendang dah kira jadi makanan ruji dah tu..nasibla ada sawah padikan..agaknya kalau penoreh getah harus aku rasa takda nasi kot..itupun beras tu makan beras yg hancur (utk beras kasi makan ayam tuh)..sbab nak jimat..yg elok2 jual..
Masa dedulu gaks.. rumah aku nih kira tahap berlubang yg banyakla..kira org nak mengendap memang senang. Masa tu jugak..kalau malam2 takut nak ke jamban maka ada satu cara yg paling mudah iaitu berak dlm sabut..hehhehehhe :-)
Yelah..lepas berak ajer terus amik sabut tu dah tu baling kat dlm parit yg kat sebelah rumah.. cam pampers la gitu... pakai buang ajerla..
Memang kalau diingat2..rasa kelako gaks... tapi dah lama dah aku x buat keje tuh..
So masa aku pindah ke PI..masa tu rumah aku kecit ajer..ada 3 bilik tapi tandas dan bilik mandi dier sekali..so pepagi cam ala2 berebut2 gitu ngan hubby aku..
Masa tu aku ingat Oyah menumpang duk ngan kami...satu pagi tuh..entah apa aku makan semalam..pepagi dah memulas perut aku..asyik nak ke jamban jela kejenyer.. masa nak buang kali ke dua tuh..aku nak masuk bilik air ajer..tgk2 kunci..ALAMAK... aku dah berpeluh dah tahan nih..jenuhla dok terkemut2... last2 aku dah tak tahan dah.. terus aku amik plastik dah tu aku pun membuang hajat aku lam plastik tuh...
Argghhhhh lega... :-) baru ajer selesai... aku dengar pintu bilik air terbuka..aisehhhhh kalau aku tahan skit lagi..x yahla aku berak dlm plastik kan... nak wat camner...Den dah tak tahan dah nih..
*Pesanan Penaja*
Sebarang rasa kekura di dlm perut tidak akan ditanggung..
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

18 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com