AkuDiaDanSesuatu

Wednesday, August 17

Holiday Mood

Memandangkan nak dekat bercuti nih.. aku keje gitu-gitu jerk..maklumlah.. holiday mood.. mengalahkan anak2 aku laks kan..

Ingat cuti nih nak ke.. Bukit Merah sekali lagi..dah tu maybe ke Penang ker.. ronda2..ke pasar malam Feringgi.. walaupun aku duk dekat jerk ngan Penang nih.. tak sampai sejam pun dari umah aku... tapi tak penah ke pasar malam Feringgi nih.. sbab aritu Put kata..kalau sampai sana bleh ke Feringgi.. tak tauler.. wat aper.. duk nak meneropong org ker..ekekekekekke

Lagi satu.. ingat nak buat nasi dagang n nasi kerabu yg baru belajar dari Iza.. yg baik hati kasi resipe mak dier.. harus ku cuba iteww resipe ockay.. kalau menjadi.aku sms tau.. kalau sengap jer tuh.. alamatnyer tak buat or tak jadi ler...:-)

Dan.. biler dah cuti sekolah mesti Abg, Kakak dan Adik aku balik kan.. ingat nak buat kenduri BBQ jerk utk kami adik beradik.. maklumlah.. bukan selalu jumpa.. kalau aku balik.. diorang tak balik dan gitu gaksler.. kalau diroang balik aku laks yg tak baliknyer.. Kitaorng memang gitu.. kalau dah ramai2 kompol tuh.. mcm dah suasana kenduri.. yelah.. adik beradik aku ramai 8 org semuanya.. itu kalau campur ngan menantu ,cucu.. mau riuh rendah umah..

Tahun nih maks aku baru jerk terima cucu baru bulan 3 aritu..Abg aku yg kat Kelate dpt anak yg ketiga.. yg lelain sumer menten lagi *termasuk ler aku*

Ahhhhh tak sabarnyer...
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

17 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com