AkuDiaDanSesuatu

Thursday, April 28

Road To Istanbul..Part 1

Jose vs Rafael

Ari nih aku nak crita pasal bola laks... ari nih aku akan pastikan korang x gelak..serius ajer nih crita dier...hehehhehe :-)

Perlawanan diantara Chelsea vs Liverpool...utk UEFA CL..semi finals 1st Leg..mungkin ramai yg x minat bola..tapi aku memang minat bola..kengkadang ada gaks fakta2 yg aku kureng...dan tersalah fakta tapi aku tonton jugak.. Mesti Mandur suka dgn entry nih sbab dier peminat Liverpool dan Anak Sedara & Farahfan pun sbab peminat Chelsea..

Sebenarnya aku bukan peminat Liverpool ataupun Chelsea..aku adalah peminat setia MU..hehehhe *mak mestilah kan..kumpulan yang taste2 ajer yeww*
Ockay...minit2 awal perlawanan Liverpool hanyalah mengambil langkah bertahan..sahaja dan Chelsea pun begitu.. Drogba menyerang..dan dijatuhkan oleh Hyypia di kotak penalti..dan Drogba buat2 minta simpati..tapi...setakat melayang cam superman gitu sapa nak percaya..hehehe

Lagi sekali Drogba menghantar cross ke kotak penalti mengharapkan Gudjonsen...tetapi..arrghhhh terlepas pula....
minit ke18 S.Gerrad pula..menghantar kepada Risse...adakah golllllllll ohhhhhhh tidak...keeper Chelsea bertindak cemerlang...wah2.. perlawanan semakin hangat...
tetiba..skrin gelap... *apa hal plaks nih*..tukar chanel 81 lah... lorrr lambat rupanya...
Ehhhhh dah minit ke 40 ker...sekejap nyer rasa..cuba kalau tgk bolasepak tempatan.. terkemut2 nak habis...
Separuh masa kedua pula bermula...F.Lampard membawa terus kepada John Terry dan..ohhhh cemerlang pula pertahan Liverpool..si Carraghar ini... *Rafael..urut2 dada*..
Milan Baros pula cross bola ke Luis Garcia..cemerlang lagi sekali si Cech itu menangkap bola.. sungguh x ku sangka...
Lagi sekali...skrin gelap.....*tertidur daaaaaa*

*titititiittitiitititiititiit, bunyi alarm*
lorrr dah pagi rupanya.....maka serilah nampaknya..perlawanan diantara Chelsea vs Liverpool pagi tadi... nantikan perlawanan utk 2nd Leg di Anfield nanti...
Roger & Out
Pengulas Bat melaporkan..
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

6 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com