AkuDiaDanSesuatu

Friday, June 17

Kengkadang Kita Dibawah..dan Adakalanya DiAtas..

Pada yg otak blue, blur or orenz.. iteww takyah ler pikir bukan2 yer.. bukan aksi terlampau yang aku maksudkan... nih tentang seorang kawan yg jauh diperantauan.. memberi khabar berita yg amat mengejutkan..

Memang kadangkala kita berada di atas.. dan kadangkala bila berada di atas itu.. kita lupa, alpa dengan dilingkungi dengan segala kelalaian.. lupa yg kita sebenarnya.. hanyalah sementara di dunia yg fana ini.. hanyalah pinjaman.. dan dalam sekelip mata akan kita jatuh juga ke bawah..* nih aku peringat diri aku jugak* semua itu dengan kehendakNya.. percayalah kita insan terpilih kerana BELIAU masih sayangkan kita untuk berubah...

Aku berharap beliau akan tabah untuk mengharungi hari2 mendatang dengan penuh kesyukuran yang beliau masih ada org2 yang mengambil berat tentang beliau dan akan senantiasa beringat Tuhan itu maha pengampun lagi maha mengasihani juga berlaku adil dan saksama.. dan dengan musibah dan segala halangan dan rintangan semoga akan menjelma suatu kebahagiaan... InsyaAllah.. aku doakan kau dari jauh ya..

Salam sayang
Batrisya
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

9 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com