AkuDiaDanSesuatu

Monday, June 13

Prapppppppp...

Jgn salah paham.. bukan aku peminat si Keifli.. tapi dah nampak dlm AF3 nih ada jugak lagi yg nak buat seperti AF2... Breep2..Mesre..

Memula dengor tu rasa suka laks dan rasa cam sehsuai jer ngan si Keifli nih.. Lagi satu dari Idayu ialah Tibbit..tibbit...tibbit.. ini membuatkan i rasa meluat sbab rasa cam x sehsuai gitu ngan gaya Idayu... aku rasa dier takyahler.. buat bebende camtu.. sbab dgn sore dier yg power iteww dah boleh membuatkan org ingat dgn Idayu... Nih lagi satu.. si Konichiwa... sbab paps suka kat Akma nih.. so aku x derler nak komen mender kan.. *bias sket*


Aku bukan nak komen persembahan sumer org.. cuma org2 yg terpilih ajer aku akan komen..
ekekekek

Yang Paling Menghiburkan.. semestinyalah.. Felix.. x kiralah dier enterprem ker dari persembahan Ekin or Reza.. aku tetap suka nengok...*wah.. nampaknya chenta mak telah beralih arah nih*...tapi beliau memang ada aura sebagai penghibur..tidak dibuat2..dgan natural beliau akan menghiburkan...

Si Amylea dan Akma jugak tidak mengecewakan walaupun AFUNDI yang diterima bukanlah sebanyak Mawi or Felix.. tapi persembahan diorang still membanggakan aku..

dan yang paling mengecewakan aku sudah semestinyalah persembahan anak ikan Mawi..tatauler.. sbab sebelum persembahan aku dok berharap nih.. dier x lupa lirik dan nervous atas stage.. tapi memang sangkaan aku tidak meleset.. sbab.. bila dier lupa lirik sajer.. terus kawalan suara kelaut ke longkang.. huhu.. memang sakit telinga bila ada yg kata MAWI MENANG SORAK jer.. tapi persembahan hancur... *MAK REDHO YEWW*...semoga dier akan amik iktibar ler dari persembahan dier iteww.. tapi.. still aku rasa persembahan Mawi tidaklah seburuk REZA.. yg betul2 membuatkan aku rasa nak panggil Adam jer yg buat persembahan walaupun dier selalu mengunyah lirik... tapi still entertaining...

Yang lelain tu bese2 jer aku rasa...Amy kena lebih berusaha, Ekin rasa cam x cukup attitude, Fuad ok jer.., Keifli x cukup penghayatan dan kena impprove sore lagi, Aidil pun kena lebih2 berusaha, Marsha aku rasa sore pun biaser jer, Yazer kena work out on vocal lagi dan aku harap this week dier x dpt lagu rock.. nak gaks nengok dier nyanyi lagi yg bukan rock.. nengok bleh ke ..

Dan.. semua org pun dah tahu... Elliza yg terpaksa keluar minggu ini... dan disebabkan Adk memang sukakan Elliza.. maka sedikit sebanyak aku sedih gaks.. sbab aku rasa ada org lain lagi yg sepatutnya keluar dulu dari Elliza.. dan dari AF1, AF2 dan hinggalah AF3 ini.. org2 yg berada di tangga ke 6,7 atau 8 selalunya yg akan terkeluar kerana pengundi merasakan mereka ini masih selamat dan terbukti.. pada mlm sabtu lepas.. kebanyakan pengundi ingin membantu Reza yg berada di tangga terbawah dan selepas talian ditutup... Reza berada di tangga ke 3... so tidak mustahil minggu depan akan ada kejutan mungkin si Yazer ataupun Idayu yg akan terkeluar... TEKAN TEPON NANYAK BILL ANDA SENDIRI..
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

23 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com