AkuDiaDanSesuatu

Friday, June 3

Dah Demam?????

Tahun nih.. aku sekeluarga kurang demam berbanding tahun lepas sbab tak tahu kenapa.. sbab MAWI x dpt masuk ker???? aku tadak rasa sexcited nak nengok Diari pun..kalau dulu tetengahari pun aku nengok kat opis, sanggup nih.. masuk conference room semata2 nak nengok Diari kul 12pm nyer.. sekarang nih malam pun aku cam takder mood gitu nak nengok..

Kira aku nengok konsert pertama esok nih camner.. ader gaks ler a few of the students yg cam poyo jer dlm kelas... ader gaks yg inesen abis.. xleh cakap bebanyak.. kita nengok esok camner

So kepada kengkawan dari Kebun Pisang atau Badrul or Tuanku Sultan tuh yg akan AFUNDI tahun nih.. semoga para pelajar pilihan anda sumer berjaya menuju puncak...
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

1 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com