AkuDiaDanSesuatu

Monday, May 16

Lamunan Terhenti..

Memang dunia ni kecik jer...balik2..kat situ gaks..

Masa memula aku start menulis dlm blog nih..aku cakap kat diri aku, mungkin aku akan jumpa org2 yang aku kenal dan mungkin akan jumpa orang yang kenal aku..mcm yg Puan Kebun tulis dlm entry dier satu masa dulu pasal 6 Degrees Separation tuh..
Aku memang x jangka nak jumpa umat nih.. sbab aku tatau aa story kesah chenta zaman rock kapak aku begitu fofular.. sampai umat nih pun tau rupanya..huhu..malu gaks memulanya..yelah..aku manala ada 'idung' kan..dahla idung pesek..pipi laks tembam..:-(
Lainla umat nih..idung mancung..bak seludang.. pipi laks kembung..ekekekekkek *melawak ja*..tapi memang dier keturunan lawa kot..
Lama gaksla..kami dok berchat..sampaila dier nunjuk gambo dier yg 'cun' iteww.. aku memula bak lagu tulah..Lamunan Terhenti seketika dan terkasima pabila menatap wajah iteww...memang sejibik..seacuan..dan sedondon..dgn 'xbpren' aku iteww..
Aku dalam hati..dah cuak dah... ingat nak kasi alasan nak g jamban ajerler :-)..umat nih laks tetiba teringat kots..nama sebenar aku dan sedikit sebanyak tentang dimana aku berasal..Maka bermulalah episod 'CSI KD' yang penuh dengan kerumitan yg perlu di rungkai dan sumer para suspek yg berkemungkinan terlibat..huhu..begitu serius bunyinya..
Sehingga ke hari ni..aku masih terasa.."malu besaq" kalau nak jumpa umat nih..
Nostalgia..
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

9 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com