AkuDiaDanSesuatu

Friday, April 29

Versi Kentut Sebelum dan Selepas Kawen

Minggu lepas..aku entah kenapa..satu hari tu...asyik terkentut ajerlah...dari pagi sampaila ke petang sambung ke malam... :-) Angin kus2 dlm badan kot...

Masa tu kat depan tv.. hubby aku kat atas sofa... aku duduk kat bawah tgh lipat baju..tetiba jer..rasa nak terkentut..aku cakap aa..

"Ibu nak terkentut nih"..prottttttttttt...terus jer aku kentut...
aku memang gitu..kalau nak kentut aku cakap..takderler org jenuh nak point saper yg kentut x mengaku tuh..

"ya Allah....pegila tolong berak...hari nih jer dah berapa kali dah papa dok hidu kentut ibu, dahla mcm bangkai gajah.."..hehheheh dier gelak2..
Abg plaks mencelah.." Heiii busuknya Ibu..." terus tutup hidung..
Adik plaks dok la terkekeh2... gelakkan diorang..
"Agaknya kalau masa belum kawin ibu asyiklah terkentut gini..papa nak ke ngan ibu?"
"Kalau macam nih ajer..papa dah cakap next dah.." hehehhehhe gelak lagi..
"Dah tu..masa bercinta.. ibu kentut macamana?"

hehheheh aku gelak dah.."Masa bercinta Ibu nak kentut..lepas sesikit"..hehhehhe
dah kawin..kentut ajerla..hahahahhahha gelak beso aku..

Laki aku pun gelak sama...hahhahhha so best kan kalau dah kawin.. bleh kentut sesuka hati..hahhahahhahha
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

15 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com