AkuDiaDanSesuatu

Friday, May 6

Ucapan dan Hadiah Sekals Utk Aku..

Entry nih utk korang *ader ker* bagi ucapan "Selamat Hari Lahir" utk aku..yang dah menjangkau usia 20 tahun campur 10 arini..sapa yang sudi tuh..jgnla tinggal ucapan jer..kasilah hadiah yang spesel sekali.. seperti:-
1) Rantai emas 4 kilo, *sesak2 bleh aku gadai*..gigi emas pun takper..jgn emas palsu udahla.. :-)
2) Duit barang riban2 ker..*itu yg paling minimum tu aku mintak*
3) Kete Beetle warna ijou *setakat gambo ajer tamao aku*
*mata duitan ker mak*
Setakat ni itu ajer yang aku mintak..x banyak skit ajer :-) ...sbab tahun lain InsyaAllah kalau panjang umur murah rezeki, aku mintak mende lain laks.. hikshikshiks...
Signed
Aku yang x meminta-minta
*uwaaaa...kejadian 2 taun lepas mungkin akan berulang....:-( *
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

25 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com