AkuDiaDanSesuatu

Friday, May 20

Kita Hanya Merancang...Jodoh Tak Ade

Memang pada mulanya..saya tanak pun posting tentang ketidak sampaian atau ketidak hadiran saya untuk menghadirkan diri ke Mejlis Gilang Gemilang iteww dan merasmikan progam motivasi sempena bulan yang mulia ini... eh..ehh..silap..bukan tu yang saya nak cakapkan..
Memang sudah confirmed...CHOP MOHOR LAGI.. saya x dpt menghadirkan diri ke Mejlis suai kenail atau beramas mesra bersama Ketua Penatiawanita Peringkat Perbadanan Negeri Ulu Jempul itew..
Saya selaku penyeri Mejlis itu menyusun sepuloh jari kaki..*jari pun boleh* kepada semua ketua2 bahagian gabungan dari Ulu Bendul, Ulu Tembaga dan Ulu Tembeling dengan limpah kurnianya supaya meneruskan Mejlis iteww dengan gilang gemilang 7 hari 7 malam.. *kalau nak sponsor baju lip lap2 sila sms me*
Sekian, harap maklum.
Yang Sentiasa Berkhidmat..
Signed,
Penatia Kawasan Ulu Bernam Jaya
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

9 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com