AkuDiaDanSesuatu

Friday, June 3

Dari Bukit Damansara ke Rompin..Singgah Sebentar ke Padang Kota

Aku sebenarnya malas nak citer pepanjang..nanti org nih just skip jer... so ini adalah sepanjang perjalanan dari Bukit Damansara ke Rompin..dan sempat singgah sebentar ke Padang Kota..

Hari Pertama

Sepanjang perjalanan tu membosankan sbab naik bas terkemut2... bayangkan dari BD ke Rompin amik masa 5 jam..adoii..the very slow tau..naik kebas montot mak yeww..
After lunch chek-in dah tu tido.. lepas tido sesi bermandi manda..& men bola tampar..
After dinner pun tido gaks sbab penat..


Hari Kedua

After breakfast pepagi dah bersiap nak bersnorkeling kat Tioman.. so dari pagi sampai ke petang pegi dan balik ajerler..mlm after dinner tido sbab sumer penat weiii

Hari Ketiga

After breakfast ada sukaneka & lepas tu naik ATV..best gaks naik nih..ekekkekek tapi takut sbab mende kecit naik sampai 4 org.. Pass tu berendam lagi..
After lunch..tido sat pass tu pegi team building, pit swamp & berkayak..
Mlm ader BBQ dinner & show.. pass balik sempat sms linn..dier x reply laks..*tension jer, melantak x hengat aku ler tuh*
Dekat kul 11 camtu pegi umah kengkawan paps yg bujang laks for 2nd BBQ..
Balik kul 12 camtu dah tu layan AF sesikit.. zzzzzzzzzzzzzzzzzz

Hari Keempat

Pepagi masa charge hp nengok message coco dah tu teringat kat Put3 yg nak berangkat mlm tuh..
After bekpes.. paps bawak anak2 ribena berendam dan aku mengemas bebaju laks..
Lunch dah tu bersiap nak chek out...
Masa bertolak balik tu dpt sms linn lagi.. nak jumpa mlm tuh.. x dpt reply sbab takder line laks... pass tu dekat ngan segamat kot.. xmen laks tepon nanyak aku kat mana.. ermm jauh lagi la plaks..nak kompom sempat jumper ke idak..

Sempat tepon linn masa kat Kuala Pilah kata aku mungkin sempat sampai ke KL dlm kul 7pm kot..Masa kat Sg Besi si Ciktek Lantun nih plaks tepon.. kata dah kebas montot lepak kat Starbuck...ekekekkekek
Tiba di BD..adik aku amik dah tu terus ke Padang Kota nak jumpa Delinn,Applepie, Puteri Bunian, Xmen & Coconutice Lemon...& ada 2 org kawe diorang si Abe Ali & Sue..

Berborak kejaps jer.. nak berpeluk2 pun x lama *sbab aku sehari x mandi*..sbab Puteri Bunian dah di panggil bertugas.. tapi masa balik Puteri Bunian sempat menyampaikan salam org nih yg suruh dier calit dahi aku sbab perasan bagus...ekekekkekke so sempat kasi adiah yg x seberapa jer utk Puteri Bunian tuh.. yg lelain nenanti ler aku hanto kay..


Roger & Out
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

6 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com