AkuDiaDanSesuatu

Friday, August 19

Abang, Adik dan Tipah2

Aku dah apply coti seminggu bermula 22 sampai ler 26hb kan.. tup-tup semalam Boss aku tanya.. bleh dtg Khamis tak sbab bla..bla..bla..
Aku kan pekerja contoh..ekekekekkkekek *kes puji diri sendiri*.. so nampaknya only Khamis depan ler aku akan masuk semula kojer..gituler gamaknya..Tapi paps still ler coti seminggu katanya..

Malam tadi.. masa tengah tengok2 tv.. ader plaks jiran "Dinasour" aku tu kan.. ketuk pintu.. kasi surat saman..*Ingatkan dier sendiri nak tambah cawangan*..ekekekekke tapi adik dier yg nak kawen this weekends.. memang tak dpt pegi ler gamaknyer.. Lepas jerk.. jiran aku tuh kasi kad tuh.. Adik cepat2 kata.. "Ibu.. bleh buat surat wasiat tak..? hehhehe.. aku cakap.. okay.. lepas tulis kad tu pegi cakap kat Tipah2..hehehehheheheheh *tak kebah2 lagi* Nak tau aper Tipah2.. yg paps suggestkan.. "Jam Dinding" bleh..?.. :-) Klau tengok diorang bercakap ngan Jam tuh kelako giler.. siap bukak2 kad tuh dah tu tunjuk kat Jam.. *itulah penangan AF*.

Nampak gayanya.. kena jumpa ngan Akma dan Felix ler nih.. kasi kurang sket demam..sbab Abg suh Felix baca surat wasiat dier dan Adik suh Akma baca ... sabo jerler..

*Ockay.. pada hadik2 maks.. disini jgn gundah gulana sbab maks akan senantiasa mengingati kelian dimana jua maks berada ockays..*nih maks tinggal bra maks sebagai pengganti, buat pengubat wendu dikala sepi tadak teman cikcur.* .. ekekekekek muahs.. muahs..*
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

13 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com