AkuDiaDanSesuatu

Thursday, August 25

Jalan-jalan.. tambah berat badan

Sebelum aper2.. aku nak ucapkan "Happy Besday" kat Mawi.. walaupun aku hanya penulis picisan di blog.. dan tak mungkin Mawi baca blog aku nih. aku cuma nak katakan..sempena menyambut hari ulang tahun yg ke 24 tahun..semoga terus berjaya didalam kerjaya sebagai penghibur dan berbakti pada masyarakat gaks.. buktikan bahawa anda bukan sebagai penghibur sahaja.. tapi menjadi contoh kpd masyarakat..*terpanjang laks* :-)..

Okay.. semalam baru balik dari kampung sebenarnya.. penat.. memang penat.. rasa tadak rehat.. asyik berjalan jer kejenyer.. ekekekekekke as usual la kan..dulula.. diorang selalu kata aku kuat berjalan.. sbab ada taik lalat kat kaki.. tapi pada aku.. ada ka tadak ka taik lalat kat kaki.. tetap gaks.. kuar berjalan kan..

Itupun ingatkan hari nih nak mengelat jerk..ekekekkekek tapi apakan daya.. datang gaks aku keje.. *aku kan pekerja contoh*.. :-) apa nak buat.. suka puji diri sendiri kan..hehehheheh

Masa balik aritu..sempat ler ker.. Bukit Merah..lagi sekals.. 'menghitamkan' muka aku nih yg mulus..dan sempat gaks.. ke Penang walaupun tak sempat nak singgah makan Mee Udang iteww dan beramas mesra sama org Minden.. dan sempat berada di Penang dalam 80 minit jerk.. dah tu singgah laks ke umah kakak di PB..

Sowilah.. pada teman2.. yg berada di seberang dan di PB tuh.. tak sempat nak comolot.. kiss2 berbagai.. nenanti ler aku balik lama sket.. sbab.. jadual berjalan aku penuh bangat...*statement kaverina*.. Dan satu lagi impak sbab banyak jalan2 dan carik makan ialah.. berat badan naik 3 kg.. ayoyo.. saper nak tolon nih..*harus maks kena sedut segals..lemaks u ols*

Ok u ols.. esok2 ler aku update fotopages aku.. sbab gambo pun dah lama tak berupdate..
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com
 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com