AkuDiaDanSesuatu

Wednesday, September 21

Aku, Kawan dan Kenapa Ber Blog..???

Memang aku nih tak ramai kawan..samada didalam realiti hidup sebenar.."cewah"..ataupun dunia blogging nih. Bukan kata aku nih berat mulut dak.. aku nih sebenarnya terlebih ramah..n maybe org tak suker kot..hehhehehe..aku memang tak amik pot sebenarnya bende2 nih. Yang rasa bleh masuk ngan cara aku tu..kira diorang bleh terima aku seadanyala.

Kalau yg kenal aku tuh, maybe tau.. .memang aku leh crita apa saja.. dari segi memacam ler.. dari kisah hidup, kerjaya, CS dan aper2 la..dari citer serius, kurang serius, lawak jenaka, badut.. just name it..

Ada gaks yg berkawan kerana darjat..huhu..ADA dan memang banyak yg gini, setakat aku yg keje 'kuli batak' nih..org pandang sebelah mata jerk, or maybe tak pandang langsung.. bukan lulusan luar negeri pun.. sekadar keje yg halal jerk.. tadak jenama dan jauh sekali pangkat..Itupun kengkadang aku ada gaks rasa rendah diri..huhu..manusia biasalah..kalau bab citer2 kehebatan dari segi keje,kete dan bermacam lagilah..paling2 pun aku senyum jerk dengar sbab aku tadak aper yg nak diceritakan.

Yang tak penah kenal tu mungkin kata aku "laserina" dan cakap ikut sedap muluts jerk..huhu..tapi itulah aku.. kalau aku tak puas ati memang aku cakap jerk. Mungkin cara aku tu kengkadang mengundang rasa tidak suker..entahlah..takkan hidup nak "please" every body kan. Paling2 pun aku buat.. aku tak masuk dah blog org tuh..ekekkekekek aku gitu.. kalau rasa aku tak baper skerr dgn cara org tu, buat aper aku masuk kan.. hipokrit namanya..

Dalam banyak2 blog yg aku tak masuk.. aku dah masuk dah blog org tu.. Kenaper erkk???

Sebab nak tolong kawan2.. itupun aku masuk sebab nak undi jerk..*bleh ker gitu*..hehehehehehhe dan kalau ada hadiah untuk pengundi yg paling banyak aku rasa aku akan dpt kot title tuh.. hahhahahaha *verangans*

Okay.. saper yg bebetul kenal aku memang tak tau aku nyer blog nih..diorang dpt either dari org len or blog hope..tapi bukan dari mulut aku sendiri cuma aku rasa ada 2-3 org jer kot yg aku kasi link..KENAPER?????

Kerana aku kengkadang rasa aku nih kecit sangat.. rasa rumah aku nih..cam citer yg bukan2 jerk.. bukan cam sesetangah org tuh..citer sumer bagus2 jerk or maybe citer yg sedap didengar jerk.. tapi setakat nih..sumer citer kat sini memang tentang diri aku, dia dan sesuatu..

Mungkin ada yg kata aku bodoh kan..apersal tanak carik publisiti sket..kasi rumah meriah sket org bertandang kan..oooo no no.. itu bukan aku.. sebab aku ber blog nih bukan itu niat aku. Kalau itu niat aku.. dah lama aku pomot, ekekekkee.

*pehal kan harini aku blues sket..selalunyer aku citer sumer yg giler2 dan tah haper2*

Sajer.. nak kurangkan sket rasa dijiwa.. itu ajer..
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

5 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com