AkuDiaDanSesuatu

Tuesday, September 6

Aku, Verangans dan Kinabalu

Pagi tadi.. ada seorang teman tepon memberitahu 2 berita gumbira.. satu dier dah bertunang.. *bukan org Ipoh tu yach..anak2* dan satu lagi mengajak.. ke Gunung Kinabalu pada Disember ini.. Nampaknya ada lagi yg masih percaya.. aku masih berminat didalam aktiviti luar ini. Erm.. teringin rasanya..kalau paps..dan anak2 ikan pun dpt pegi kan lagi bagus..*verangans jerla noks*

Aperpun..hari ni..Abg laks demam.. nasib baik paps still kat umah.. so nampaknya.. hari nih paps ler yg menjaga Abg.. Rasanya.. dlm 2 menggu nih.. aku masak ader kut beraper kali jerk.. sbab tak selera nak makan, tak tau nak makan aper, dan satu lagi.. aku *malas* benornyer..ekekekkeke yelah.. kalau masak tadak sapa yg nak makan kan.. baik beli jerk aper yg nak makan..tak gitu dek
non..

Pada yg bertanya kemana aku akan berpindah iteww.. aku akan berpindah mungkin 25hb ineww ke Subang Bistari..seperti kata orgy iteww.. *kalau ada rezeki nak masuk casa impian ..:-) *..InsyaAllah.. ada rezeki dan tenaga aku nak mendecorate umah dan membersihkannya lagi..

Okay..maybe korang muak dengo citer umah aku kan.. yelah.. nak citer aper lagi.. takkan citer Gogo laks kan..hehhehehehhe..esok2..aku citer pasal Shiro laks kay..
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com
 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com