AkuDiaDanSesuatu

Tuesday, August 30

Aku, Adik dan Sambutan Merdeka

Dah agak berhabuk sana sini umah aku nih... tapi takderler cam umah org iteww kan.. hehehehhe
Pada u ols.. yg berkunjung tapi tak dak orang tuh.. mintak maap ler.. bukan niat teman nak buat rumah tertutup.. tapi keadaan yg tidak mengizinkan..

Balik dari bercuti ajer.. Adik demam, ajakan kekawan untuk menonton G&G pun terpaksa di tolak.. dan ajakan untuk sesi beramas mesra pun terpaksa di batalkan.. kerana kesihatan diri pulak yg tidak mengizinkan..itu belum lagi yg bertanya samada ingin bersama untuk menghadirkan diri ke gathering bersama Mawi.. dan ke konsert Reunion..nampak gayanya.. itupun belum tentu lagi kerana.. hambatan kesibukan teman dan baru hari ini dpt peluang nak memulakan kerja.. itupun paps.. terpaksa pula mengambil alih untuk menjaga Adik yg still tidak sihat...

Pada kengkawan sumer yg sudi mengajak iteww.. terima kasihla sumernyer.. dan semalam.. berpeluang membuat IC baru.. itewwpun dgn.. keadaan kelam kabut.. terpaksa kepejabat disebelah pagi sekejap.. untuk menguruskan apa yg patut.. dan selepas itu.. terus ke JPN di cawangan Kota Damansara ini.. dan amatlah kecewanya.. kerana pihak pemprosesan mereka teramatlah.. "Lemm".. ini bukan tahap mcm YM si Linn.. tapi lebih daripada iteww.. so separuh hari terpaksa berkampung di sana pula.. dgn keadaan Adik yg kurang sihat..

Dan rasanya semalam ada dua berita gembira ..satu dari kawan yg jauh yg mendapat tawaran kerja katanya.. Alhamdulillah..kerana berkat usaha beliau.. dapat juga kerja yg diimpikan.. "semoga ada jodoh" hendaknya.. dan satu lagi.. mungkin korang pun dah tahu..:-)

Okaylah.. semoga selepas cuti sempena menyambut kemerdekaan ini...hari2... dapat mengupdatekan diri.. dan oh ya.. minta maaf sekali lagi pada org jauh itu sebab baru hari ini dapat masuk dan terlupa pula.. untuk membawa bersama barangan yg hendak dikirim.. mungkin hari Khamislah.. dpt ku kirimkan.. okes..

Merdeka..Merdeka.. Merdeka..
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

4 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com