AkuDiaDanSesuatu

Monday, September 12

Sambutan Ulangtahun dan Pes Laksa Sarawak

Hari Jemaat lepas kan aku dah bagitau.. our first time met..ekekekekek kira taun nih.. paps tak lupa la.. betui.. sbab aku dpt adiah suprise punyer..ekekekkeke.. paps.. siap sorok2 lagi yeww adiah.. kasi aku malam2.. masa anak2 dah tido..hehehheheh.. *terharu maks yeww*..tak payah ler aku bagitau aku dpt aper okay..walaupun *cikloi* iteww sudah pasti..hehehehhehe
Masa ari Jemaat lepas gaks Zura ada call dari Sarawak..dier berkursus so kerana aritu aku terbaca kat blog si Y nih.. aku teringin nak cubalah camner rasanya Laksa Sarawak iteww.. dan memandangkan X pun kata.. sedaps hingga menjilat ibu jari kaki.. kira sedaps ler tu..:-)

Ockay..ari Sabtunyer..aku tak ke mana memandangkan aku still tak sehat. sbok kat umah jerk.. sbab Abg kena sekolah utk ganti jerebu ituari..paps laks.. sbok supervise utk org pasak KC & lampu.. so satu aritu aku kemas sesikit bilik Abg dan Adk dan memasak utk makan tghari jerk. Petang laks pegi tgk umah dan bwak Abg nak makan CC katanya, pass tu pegi beli cat sbab esok paps kata nak mengecat umah....balik ajer terus makan ubat dan tido.. sempat tgk Selangor vs PBank jerk.. tu pun baru jerk tgk MU vs MC.. dah terlelap..

Ari Ahad laks.. bangun awal2 pagi pegi sarapan dan terus ke rumah nak mengecat laks.. paps mengecat bilik dan aku anak beranak cuci lantai.. pass tu Opie ader dtg tolong.. baru kejap jer aku dah letih..badan sakit2.. nak wat camner.. tak dpt nak tolong paps.. so duduk tgk2 jerk.. cat sesikit utk touch up jerk..:-)..

Ingatkan nak jumpa Zura utk amik pes Laksa Sarawak yg aku kirim masa dier ker tuh, nampak gayanya.. terpaksa dilupakan sbab balik mengecat tu pun dah pukul 3pm so balik jerk pegi makan dan balik telan ubat terus tidur.. sampailah.. jiran sebelah aku ketuk rumah nak kasi mee goreng..itu pun dlm kul 5pm kot.. pass tu sambung tidur..Bangun ajer.. makan skit semayang dah tu terus masak..

Malamnyer aku tak selera laks makan..paps dan anak2 jerk yg makan.. so lepas makan ubat aku tidur balik..huhu.. rupanya paps kata malam tadi.. anak2 aku dedua tido lewat sbab layan citer Pramlee iteww.. *patutler bangun liat*.. Okay.. gtg..esok2 laks citer..
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

9 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com