AkuDiaDanSesuatu

Monday, September 19

Rumak yg Dirampok dan Aku yg Kepenatan..

Hari minggu yg memenatkan..huh.. tapi rasa puas hati :-).. Okay.. hari Sabtu jerk.. Abg still sekolah this weeks sbab ganti for hari raya karang.. so lepas sarapan jerk.. kitarang pegi nak mengecat umah..huhu.. the very penats u ols..sampai ke petang gaks ler..
Balik umah jerk.. terus boom lelap sampai ptg..mlm tu layan AE dan tido pun awal jerk.. sbab esok nak kena punch card awal lagi kan..:-)
Hari Ahad laks..masa sarapan dpt message dari Opie.. kata umah maks di kg kena rompak.. Kelam kabut ler mak ayah aku balik dari Kuantan kan..heran kengkadang kan.. umah mak aku yg sekangkang kera tu pun nak di 'rampok'..bukan ada apa pun leh di curi kan..sbab mak aku memang pesen gitu.. kalau dier agak nak berjalan lama sket.. dier akan hanto barang2 berharga dier keumah kakak aku kat penang or PB jerk.
So kitaorng pun teruskan ler aktiviti membasuh umah laks kan lepas tuh.. dan buat sket2 'touch up'..huhu..kalah pekerja Indon ler kan.. Okay..balik jerk..jumpa mak dan abah laks kat umah Opie dan citer2 sket sebanyak sbab diorang dtg pun kejaps jerk.. so memandangkan Opie pun dah masak nasi ayam diorang pun makan sekals ler kan sebelum bertolak balik ke BS..
Lepas jer.. diorang balik, aku dan paps pun.. meneruskan.."mempacking" segala barang kat umah. Sebelum nih..ada gaks buat sesikit.. tapi tak all out kan.. tapi semalam memang packing abis..sampai rasa nak patah pinggang nih.. huhu.. Nasib ler perjumpaan nak ke Ciktam iteww di batalkan.. kalau idak..memang ler takleh nak ikut gaks.. dan oh ya.. paps sendiri pun dah tak larat nak balik kg dier nak pegi kenduri.. sbab abis jerk packing tu dah nak dekat Maghrib..huhu..pass tu terus sambung tgk Liverpool vs MU laks..buhsan gilers sbab asyik kena serang jer kan.. nasibler si Vandessa iteww cemerlang.. kalau si Horward aku rasa dah lama gol tuh.. hehehhe
Okay.. u ols..ingatkan malam tadi nak bangun bersahur..tapi badan sakit2 laks.. nampaknya..cam nak puasa tak bersahur jerk nih..Selamat menyambut Nisfu Syaaban ..
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

5 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com