AkuDiaDanSesuatu

Friday, October 14

Aku, Aktiviti Amal dan Hujung Minggu Padat

*Selingan*

Kosser maks tau..org iteww..tak jadi laks nak menghadirkan diri..*sambil jeling ngan jelingan mata yg amats tajam occay*

Semalam kan, ada org tuh nak carik sponsor for her project..tup2..tertanya laks aku.. ker aku yg offer..hiks..bahawasanya Boss aku nih seorang yg pemurah lagi amats skerr menderma.. aper lagikan utk anak2 yatim dan utk bekas2 para penagih.

Masa aku 'ayat' Boss aku tuh..dier ader gaks tanya.. "Awak la yg buat nanti yer, saya bagi duitnyer".. aku time tuh sengih jerk..lam hati.. ayoyo.. aper naks kasi erkk kat anak2 yatim tuh sumer.. bekas penagih lagila kan.. mana penah aku jumper or bercampur. Selalu tuh kitaorng beli table jerk utk donation anak2 yatim nih kan.. tak penah laks buat donation thru "goodies bag". Nasib baiklah ada yg sudi menolong bagi pandangan aper yg patut dibagi utk diorang. Terima kasihla..

So kiranya esok nih aku kenalah membeli barang2 sket utk dibuat *hantaran*..eh.. bukannnnnnn ader ke plaks hantaran :-)..hehhehe kira cam "goodies bag" ler dari our company utk diroang nyer event hari ahad depan. So kiranya..tercapai gaks ler hajat maks nak jadi volunteer *volunteer ker????* hiks utk badan2 amal nih..hiks. Kiranya sebelum nih.. aku mendaftar dah ngan beberaper badan amal... tapi sorang pun tadak panggil..*rugi woo, diroang tak amik aku*..hehehhehe atlest tukang jadi pak lawak ker, *hiks..bleh ker maks*

This week yg seperti korang tau.. mak penuh dengan sexstivity..so pada yg akan balik kg utk berbuka bersama kuarga tuh.. selamat menjalani ibadah puasa bersama org yg tersayang..

Selamat Berhujung Minggu
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

3 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com