AkuDiaDanSesuatu

Thursday, October 6

Aku dan jalan yg menyesakkan..

Semalam masa nak balik umah, aku balik kul 4.30..*ingatkan tak jammed*..ROPANYA *Aduh Batrisya.*. sengkak wei.. bak kata org nih.. patah kaki ler jawabnyer..

Dari kuar opis sampailer ke rumah.+ - sumer.. aku sampai umah nak dekat kul 6 bleh???? huhu... giler2.. rasanya utk sebulan akan dtg nih pun cengitu gaks ler.. :-( sampaikan nak pegi beli di pasar Ramadhan pun aku dah tak selera gitu bleh.. Abg n Adik jerk yg beli..aku tumpang jerk Abg nyer roti jala n sejibik karipap..huhu.. entahlah.. posa2 nih tadak selera gitu.. ker dah ilang selera gitu sebab jammed iteww.. Lagipun yg buat aku patah selera semalam.. akak yg jual masakan kelate tuh tadak laks tahun nih..huhu..*ingatkan nak beli kuih akok ker, nasi krabu ker* :-(

Pagi2 nih ingatkan tadak ler jammed nyer.. ROPANYA.. lagi teruk.. dari rumah nak ke opis sejam bleh??? Aku rasa ni sebabkan oleh TL kat depan umah si NHK tu ler.. *matila maks*.. dah tu plaks ada laks satu kete tersadai depan tuh.. huhu.. sabo ajerler kan..

Ermm.. kalau balik kul 4pm cengitu.. bleh tak??? :-) *kena buat muka smegol cengini kat boss*.. hehehe..
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

11 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com