AkuDiaDanSesuatu

Friday, September 23

Hari Amal, Final FA dan Pindah Umah

Esok.. Abg ader Hari Amal kat sekolah..wah.. teruja gaks nak pegi sebab ada jualan2 dari pihak PIBG.. yelah.. ni kira pirst time aku menghadirkan diri kan..tahun depan maybe kat sekolah len laks..huhu..

So esok paps ader nak siapkan sket touch up..aku laks kena entertain anak2..bawak jenjalan ke Sekolah dier..dan buat packing2 sket utk barang2 dapur yg tinggal. Huh.. kira busy gaks ler..

Oh ya.. malam tadi aku, paps n anak2 pegi ler ke rumah baru..nak test lampu dier nyer kecerahan camner di malam hari.. :-) di samping angkut sesikit barang perhiasan.. sbab takut karang biler naik lori pecah laks..huh rupanya.. MB tuh still leaking..sabo ajerler ngan lantai "parkey" betui ker nih.. dok terkopak..sabo jerler kan.. nampak gayanya kena duk buat major pembaikan lagi ler nih.

Hari Senin karang aku cuti..yelah.. dah penat2 kan berpindah..nak gaks rehat.. itupun bukannya bole bersenang lenang ker.. banyak lagi urusan sebab rumah skang nih nak gaks dicuci sebelum Opie masuk karang..

Okay u ols.. pada penyokong Selangor dan Perak di final Piala FA iteww.. semoga bergumbira dan terima keputusan dgn hati yg terbuka. Tak kira saper yg menang.. aku kira both of sides ler..
*bleh ke gitu*..ekekekekkek

Selamat Berhujung Minggu..
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

7 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com