AkuDiaDanSesuatu

Tuesday, October 25

Blues plaks

Tahun nih ingatkan aku takderler banyak berbuka kat luar kan.. tengok2.. dah akhir2 Ramadhan nih.. banyak plaks undangan..erm..entahlah.. malam tadi masa tengok bersamamu pasai budak 5 beradik tuh.. aku rasa terharu sungguh sebab makan ala kadar jerk..mana lagi without ibu bapa bersama utk menyambut Ramadhan..dan hari raya yg bakal menjelma. Rasa cam aku nih makan berlebih2 laks time tuh.biasalah aku emo sket bab2 ni nih..

Aku just ingatkan diri aku, dan pada sapa2 yg ada terlebih duit/reta benda or aper2 lah..di bulan baik nih dan pada Syawal yg akan menjelma bagilah sumbangan pada yg memerlukan. Bukan setakat bulan Ramadhan nih ajer.. kalau buleh tuh *kalau buleh lah* jgnler sendiri makan pun tak cukup kan.. biarlah berterusan.. InsyaAllah.. sedekah amal jariah nih pahalanya berpanjangan kelak.
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

13 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com