AkuDiaDanSesuatu

Tuesday, October 18

Awan Mendung Pagi nih..

Malam tadi masa tengok2 Ekspresi Laman.. sesambil tuh aku skip2 ler tgk tv2,1,astro riala..dan lln. Ada sekali tuh.. kat TV2 ada citer Usia tuh.. ada satu part tuh.. FS kata.." Kalau kita sayangkan seseorang tuh... kita harus lepaskan dier".. bukan aku terpikir Xboy pren pun.. tapi aku terpikirkan Abg Li..

Pagi nih plaks.. masuk opis aku blog hop la kan.. masuk ler blog Bangla sorang nih.. entah aku rasa sayu jerk biler dengar lagu "Dari Jauh Ku Mohon Maaf" tuh..padahal sebelum ni pun lagu tuh gaksler.. tah camner.. suddenly air mata aku terus jerk mengalir.. dok teringatkan Abg Li lagi..

Mungkin betul kata FS tuh.. aku kena lepaskan dari ingatan aku nih..baru aku bleh rasa lega kots.
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

8 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com