AkuDiaDanSesuatu

Friday, January 28

Suatu Masa Dulu... Part 1

Semalam masa aku tgk Explorace ngan my hubby aku teringat masa memula kami kenai ngan lebe rapat hehhehe jiwang sehhhhhhhhh ni gambaq masa dodulu. Sbab expr semalam kat negeri Pahang.. *dengo tu NHK*.. bleh kata sumer tempat sml kat exp tu aku dah p kecuali kat Gajah Ganda & Tekam Plantations...

Sebenagnya aku betui tatau camna nak dload gambaq so ni jer cara yg aku tau.. harap maklum sumer..*ader ker yg nak tgk*.. x kisahlah.. tapi masa pirst time hubby aku jumper dier kata besonyerla minah nih... wooiiitt jgn ingat bukan2 aa.. aku memang badan beso.. so time tu hubby aku kecik jer...ini bukan pirst time jumpa sbab kami kenai dah lama cuma from here kami jadi lebe rapat k... Nanti ada idea aku crita aa
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

20 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com