AkuDiaDanSesuatu

Tuesday, February 1

Baby Shuhadah

Abg selalu tanya aku...

"Ibu, dlm perut ibu nih ada baby ker"..

aku jawab

"mana ada... taik ada la.." nih anak aku pun perasan.. perut aku dah boncit...*sabo ajerler* then dier tanya lagi

"Abg suka baby, pegila beli kat kedai satu"

aku jawab

"mana ada jual kat kedai bang, nantilah bila kita pindah rumah baru kita cari baby baru ok x??
tapi, bila ada baby Abg jaga baik2 tau baby tu???.. jgan selalu gaduh macam dgn Adik tau."

"ok bu"..

Adik dier plak menyampuk

"Adik x suka baby, nila baby" sambil tunjuk diri dier...

ermmm "Adik dah beso, kalau kita ada baby baru, Adik kena panggil Kakak, boleh???

"tanak2...nila baby"...terus muka cam nak menangis....

ermm tula anak2 aku.. bila kat umah dgn aku... tapi bebaru nih bila Acik dtg umah aku ngan anak dier...ia baby Shuhadah diaorang duduk kat Pahang *ermm Pahang lagi*... dua2 anak aku excited giler *termasuk aku dan hubby* sampai rimas budak tu... dulu masa dier dtg Shuhadah cuma 2 bulan... baru abis pantang.. skang dah almost 8 bulan dah... cute sgat Shuhadah nih & lagipun dier merupakan cucu termuda buat masa nih dlm kuarga... yg lelain sumer bebaya Abg & Adik jer...

Nampaknya kena ada sorang lagila macam nih... ermmm tapi bila tgk org lain ada anak kecik rasa teringin gaks aa... wakakkak berangan laks.. ermmm gambo Shuhadah nanti aku letak kat fotopages k... skang blum dload ....

Ader sesaper yg teringin cam aku nih ker.... wakakaka



Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

9 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com